.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding beperkte toegang gewijzigd?

  • 24 April 2016
  • 9 reacties
  • 562 Bekeken

Ik krijg, iedere keer als ik mijn smartphone aanzet, de melding: beperkte toegang gewijzigd, gegevensservice is geblokkeerd.
Hoe krijg ik dit weg?
Ik heb een Sony experia ultra Z.
icon

Beste antwoord door Caspar 25 April 2016, 12:56

Bekijk originele reactie

9 reacties

Jep ik heb er sinds gisteren ook last van. Toestel al een keer aan en uit gezet maar dat hielp niet. Af en toe is het driehoekje weg. En nu ook helemaal geen bekijk thuis (Lisse)
Hoop dat er snel een oplossing voor komt
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jeannette Frank,

Wat vervelend zeg! Kan je dan ook echt niks doen, of krijg je alleen de melding?

Ik heb gelijk een reset uitgevoerd om je simkaart opnieuw aan te melden op het netwerk. Om te kijken of het heeft geholpen zul je even je toestel uit en aan moeten doen.

Ik weet niet precies waar het probleem ligt, daarom adviseer ik je een kruistest: doe je simkaart in een ander toestel en een andere simkaart in dit toestel. Zo kom je erachter of het probleem aan het toestel ligt, of aan de simkaart.

Ik hoor graag van je of de reset heeft geholpen en wat de uitkomst is van de kruistest.

@Sjoerd vd V. Ook bij jou heb ik een reset uitgevoerd. Als dit niet heeft gewerkt ben ik benieuwd welk type telefoon je hebt en wat bij jou de kruistest oplevert.

Groetjes,
Caspar
Beste Caspar,
Bedankt voor je reactie, helaas heeft het opnieuw opstarten geen oplossing gegeven. Ik zal vanmiddag de kruistest uitvoeren.
Ik krijg alleen de melding, alles functioneert normaal
Groetjes
Jeannette
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeannette,

Jammer dat dit niet de oplossing geweest is! Ondertussen ben ik ook een beetje opzoek geweest via Google naar mogelijke oplossingen. Hier vind ik vaak terug dat het opnieuw instellen van je internetgegevens kan helpen. De instellingen van je telefoon komen overeen met dit model. Misschien werkt dit ook nog wel!

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,
Bedankt voor je reactie maar ik had deze stappen ook gevonden en al doorlopen, helpt helaas niet.

Groetjes
Jeannette
Goedemiddag Casper, bij mij heeft het geholpen! Bedankt!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jeannette Frank,

Jammer dat deze stappen niet helpen. Heb je inmiddels al een kruistest uitgevoerd en wat was de uitkomst daarvan? 🙂

Groetjes, Tiury

@Sjoerd vd V; super dat jij bent geholpen met het antwoord van Caspar! Ik geef 'm een schouderklopje van je 😉.
Hoi allemaal, Het mysterie is opgelost. Er was een app die zorgde voor conflicten. Na deze verwijderd te hebben, is de melding weg.
Bedankt voor het meedenken.

Groetjes
Jeannette
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeannette,

Wat goed om te zien dat de melding niet meer voor is gekomen na het verwijderen van deze app 🙂 Heel fijn dat je deze oplossing met ons gedeeld hebt. Wellicht hebben andere forumleden hier ook nog wat aan als ze voor hetzelfde probleem staan. Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela

Reageer