.

Beantwoord

Waarom heb ik mijn telefoon nog niet ontvangen?

  • 1 October 2015
  • 7 reacties
  • 340 Bekeken

op 29 september in de telefoonshop om20.00uur een samsungE1200VE besteld en betaald.
zou op 1 oktober geleverd worden. niet gebeurd.
geen track en trace ontvangen
wel factuur
bestelnr SY-O0057995
komt dit nog goed ?
icon

Beste antwoord door Tiury 2 October 2015, 14:23

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Heb je deze Samsung E1200VE besteld in de Simyo telefoonshop (https://www.simyo.nl/telefoonshop/)? Ik zie deze namelijk niet terug. Als je deze niet bij Simyo hebt besteld zul je de betreffende verkopende partij moeten contacten.

Laat je het even weten? Succes.
jazeker in de telefoonshop en inderdaad
deze staat er nu niet meer in
vreemd hoor allemaal
Als je bij PostNL een account aanmaakt kan je ook zonder T&T nummer zien wat er onderweg is naar je. Daar kan ook staan of er een vertraging is opgelopen.
Reputatie 7
Omdat de betreffende Samsung op dit moment niet meer leverbaar is in de telefoonshop heb ik het vermoeden dat de bestelling net op het verkeerde moment is geplaatst.....
Reputatie 6
Badge +10
Hoi noni, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat jammer dat je je langverwachte telefoon nog niet hebt ontvangen. Om je vraag te kunnen beantwoorden heb ik contact opgenomen met de krachten achter de telefoonshop. Zij wisten me te vertellen dat je telefoon vanmorgen de deur uit is gegaan 🙂. Als het goed is heb je inmiddels een track en trace nummer ontvangen, zodat je het pakje kunt volgen.

Laat je het ons weten als je de telefoon hebt ontvangen?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor jullie reactie RicoK en Raytje 🙂.
he he telefoon is binnen 5-10
bedankt voor reakties
Reputatie 6
Badge +10
Hoi noni,

Goed om te horen dat je de telefoon hebt ontvangen. Kun je er eindelijk mee aan de slag! Laat je ons weten of 'ie bevalt?

Groetjes, Tiury

Reageer