.

Beantwoord

Opgegeven afleverdatum telefoon uit telefoonshop werkt niet

  • 18 March 2014
  • 1 reactie
  • 2689 Bekeken

Badge
Ik heb dit weekend een nieuwe telefoon besteld in de Simyo telefoonshop. Op het bestelformulier heb ik aangegeven dat ik de telefoon donderdag bezorgd wil laten worden. De andere dagen kan ik er namelijk niet voor zorgen dat ik thuis ben. Nu zie ik tot mijn verbazing dat DPD vandaag al geprobeerd heeft het pakketje te bezorgen. Dit is erg onhandig, aangezien de kans groot is dat ze het pakket nu terugsturen, als ze het morgen nog een keer proberen. Ik vind het erg vervelend dat niet is doorgekomen dat donderdag de leverdag is en dat ik er nu achteraan moet en dan maar moet hopen dat het dan wel goed komt. Wat is nu de beste manier om te zorgen dat het pakketje wel keurig op donderdag wordt bezorgd en niet alsnog morgen?
Mvg,

--> ik kan dit bericht niet verwijderen, maar heb ondertussen gebeld met Simyo klantenservice. ik moet via de website alsnog de goede bezorgdatum doorgeven. Jammer dat dit niet in 1x goed gaat en ook jammer dat er niet bij de bestelling kan worden doorgegeven dat t bij de DPD parcelshop wordt bezorgd. Dit zou een stuk makkelijker zijn, dan dit dubbel doorgeven!
icon

Beste antwoord door Dries 19 March 2014, 10:47

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Wies87,

Erg vervelend dat er daar iets mis is gegaan 😞 Ik kan nu helaas niet zien hoe dat zo is gekomen. We zullen voor je uitzoeken waar het fout is gegaan om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Heb je inmiddels op de website al doorgegeven dat ze morgen de telefoon kunnen afleveren?

Wat voor telefoon heb je besteld? 🙂

Reageer