.

Beantwoord

komt de Mijn Simyo App ook voor Windows Phone?


Badge +1
Hoi !
Ik vroeg me af wanneer de Simyo App voor prepaid uitkomt op Windows Phone.
Ik hoop dat ik het snel kan downloaden. :D
Groetjes Marieke
icon

Beste antwoord door Ernst 12 May 2014, 14:33

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Ratumatu,

Ik moest het even navragen, want ik wil geen foute of onvolledige info geven maar helaas zit er voorlopig geen prepaidversie van de app aan te komen voor Windows Phone 😞
Badge +1
hoi ernst,
dankjewel voor de reactie,
ik hoop dat hij toch nog een keer komt.
de android versie is tot nu toe erg fijn !
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ratumatu,

Je bent niet de enige die de Windows App voor prepaid wil hebben. Misschien is het tijd dat ik wat voor je ga aandringen 😉! Ik zal je er van op de hoogte houden.
Toch een beetje jammer dit voortrekken van ios en android gebruikers. Ik hoop dat er snel een prepaid versie komt voor windows phone!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Rnieuwendijk,

Ik denk niet dat er sprake is van voortrekken. Toen onze ontwikkelaars de Mijn Simyo app voor abonnementen klaar hadden duurde het echt ongelofelijk lang voor deze goedgekeurd werd voor de Store. Die ervaring, gecombineerd met het aandeel klanten met prepaid en een Windows Phone heeft er toe geleid dat er op dit moment geen concrete plannen zijn om de app door te ontwikkelen voor prepaid.
😞
Dus omdat jullie programmeurs geen goede band met microsoft hebben, krijg ik als Windows phone gebruiker een mindere service als mensen met ios of android. Jullie leveren wel (of hebben geleverd) Lumia's in de phone store. Dus snap ik jullie standpunt niet. Regel het zou ik zeggen, voor een update is veel minder effort nodig!
Reputatie 7
Badge +9
Het zijn bedrijfseconomische afwegingen. Als bedrijf kijk je altijd eerst naar die groepen klanten waar het gros van de omzet vandaan komt. Ik ben al 20 jaar een gebruiker van Apple Macs, en veel van de software die ik in het begin wilde gebruiken bestond niet voor Macs, om de eenvoudige reden dat wij een hele kleine minderheid waren in een wereld gedomineerd door Windows. Voor veel bedrijven was het Apple platform gewoon niet interessant. Gelukkig is dat nu anders, en de reden daarvoor is dat het marktaandeel van Apple computers steeds groter is geworden. Je kunt dus alleen maar hopen dat het marktaandeel van Windows phones gaat groeien, dan zullen er ook meer apps voor dat OS ontwikkeld worden. Of je stapt over naar een iOS of Android toestel natuurlijk...:p
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Rnieuwendijk,

Ik denk dat Scotsman daar een goed punt maakt. Als je naar het marktaandeel van alle besturingssystemen kijkt, dan is het percentage van Windows heel erg laag 😞

Als er meer mensen een Windows telefoon nemen, zal het marktaandeel stijgen en daarmee ook de vraag en dus ook het aanbod. Wat Scotsman aangeeft klopt helemaal:

Je kunt dus alleen maar hopen dat het marktaandeel van Windows phones gaat groeien
Badge +1
Ook ik zou graag zien dat de app op mijn Windows Phone voor prepaid beschikbaar komt.

Wat ik op de Android versie mis is naast de 'Historie' de optie om 'Verbruik' te kiezen.
Gebruik echter hoofdzakelijk Windows Phone.

Groeten,

Zegert
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Zegert,

Ik begrijp dat de App heel handig is, maar er toch nog wat dingen aan ontbreken. Misschien is het slim om eens een reactie te plaatsen in dit topic. Dit wordt goed in de gaten gehouden door onze productmanager. Als hij ziet dat er genoeg vraag naar is, kan Simyo niet anders dan er op inspelen.
Is er een API beschikbaar, zodat ik zelf een app kan bouwen?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Rnieuwendijk,

Ik heb het voor je nagevraagd, maar onze API is niet beschikbaar voor het publiek. Als je tips hebt of ideeën over onze app, dan kun je die in dit topic kwijt 🙂
Ik kan geen ideeen spuiten zolang er geen app beschikbaar is voor windows phone prepaid. Eigenlijk is het enige dat ik op de telefoon wil een live tile die mijn prepaid tegoed en het verbruik en geldigheid van mijn internet bundel laat zien!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rnieuwendijk,

Een "live tile" is toch de Windows Phone equivalent van Widgets bij Android? Misschien dat hier inderdaad eens naar gekeken kan worden door onze App bouwer. Deze is tenslotte ook beschikbaar voor Android en iOS apparaten.

Ik zal dit zo snel mogelijk voorstellen voor je 🙂 Dan hoef je er zelf ook geen werk aan te hebben.
Hoi Rnieuwendijk,

Ik denk dat Scotsman daar een goed punt maakt. Als je naar het marktaandeel van alle besturingssystemen kijkt, dan is het percentage van Windows heel erg laag :(

Als er meer mensen een Windows telefoon nemen, zal het marktaandeel stijgen en daarmee ook de vraag en dus ook het aanbod. Wat Scotsman aangeeft klopt helemaal:

Je kunt dus alleen maar hopen dat het marktaandeel van Windows phones gaat groeien



Dus de omvang van het marktaandeel is wel een probleem voor het ontwikkelen van een windows phone app voor prepaid maar niet voor sim only. Daar is immers wel een windows phone app voor, zie  https://www.simyo.nl/simyo-app . Interessant standpunt!

Wat is de echte reden?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mgr,

Je slaat hier zelf al de spijker op de kop. Het overgrote deel van ons klant bestand heeft een Sim-only abonnement. Deel je deze groep statistisch gezien nog op in prepaid i.c.m. met een Windows Phone, blijft er een heel erg kleine groep over. Dat is de echte reden.

Reageer