.

Beantwoord

Huawai Y540 Ascend - dual sim start continue opnieuw op. Wat kan nu het beste doen?

  • 28 September 2015
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

Ik heb nog geen maand een nieuwe mobile telefoon. Het is de Huawai Y540 Ascend met dual sim. Heb vanalles geprobeerd en zelfs de fabrieksinstellingen hersteld, maar de telefoon blijft zich zelf uitschakelen en opnieuw opstarten. Dit gebeurt met en zonder simkaart. What to do?
icon

Beste antwoord door A.Hello-to-you 28 September 2015, 14:34

Bekijk originele reactie

4 reacties

Terug sturen naar de verkoper met een reparatieverzoek.
De verkoper is simyo. Heb de telefoon nml in de simyo telefoonshop gekocht. Geen idee hoe ik deze door simyo gerepareerd krijg.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/waar-moet-ik-mijn-telefoon-naar-toe-sturen-al-366?c=160

Lees de pagina goed door, alles komt goed.

Groetjes,
A.
Reputatie 7
Badge +10
Hou Mirte05,

Welkom op het Simyo Forum.

Ai, wat jammer dat jouw telefoon niet werkt zoals dit zou moeten 😞

Je kunt jouw telefoon het beste opsturen ter reparatie. Wij maken hiervoor gebruik van de diensten van KPN. Alle informatie die je hierover kunt vinden, heeft A.Hello-to-you in zijn bericht geplaatst. Namelijk de link naar onze website! Laat je ons weten of het allemaal gaat lukken? Als je nog vragen hebt, dan lezen we dit natuurlijk ook graag. Ik hoop dat jij snel weer een goed werkende toestel in bezit hebt!

@Raytje & A.Hello-to-you, heel erg bedankt voor de moeite die jullie genomen hebben om jullie steentje bij te dragen :)

Groetjes
Angela

Reageer