.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn reeds opgeslagen foto's overzetten naar m'n mini sd-card op een samsung S3 Neo?

  • 20 November 2015
  • 12 reacties
  • 1722 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb een samsung s3 Neo en al vele foto's in m'n mobiel staan. Ik heb nu inmiddels wel ontdekt hoe ik nieuwe foto's op m'n sd-card kan krijgen (moest via m'n camera)
Maar nog niet hoe ik de reeds opgeslagen foto's van m'n mobiel naar m'n sd-card kan verplaatsen.
Ik zie geen een optie die er mee te maken heeft. Als ik lang op de foto druk en dan verplaatsen zie kan ik die alleen van fotomap naar fotomap verplaatsen verder niet (en niet eens bij alle foto's staat die optie)
Ook staan niet alle foto's uit m'n gallery staan niet bij m'n file manager dcim. dus daar kan ik ook niets doen.

Bij m'n huawei telefoon was het zo duidelijk.....daar stond het gewoon bij instellingen.....Bij de Samsung S3 Neo dus niet.....
Wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 November 2015, 17:59

Bekijk originele reactie

12 reacties

Hoi printil.

Klik rechtsonder apps.
Klik op verzameling van een aantal apps waarbij een wereldbol. (Internet)
Daar onder staat Samsung, *klik*.

Daarna Mijn bestanden
Alle bestanden
Device storage.
DCIM
Camera vinkje plaatsen
Rechtsboven 3 puntjes
Verplaatsen
*Klik* SD card
Map maken, bijvoorbeeld afbeeldingen
Hier plaatsen.

Suuk6 verzekerd
Friesian.
Badge
super bedankt!!!!! Ik ga dit meteen opslaan in een word document
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Printil,

Wat goed om te zien dat Friesian je verder heeft kunnen helpen 😃 Is het ondertussen ook gelukt om je foto's over te zetten naar je SD-kaart? Alvast bedankt voor het laten weten. Als je nog andere vragen hebt, dan kun je natuurlijk ook bij ons terecht.

@Friesian, bedankt voor je duidelijke stappenplan! Ik heb je correctie even in je 1e posts gezet zodat ik deze in 1 keer kon markeren als antwoord :D

Groetjes,
Angela
Badge
Ja, het is inderdaad gelukt!
Al is het wel een zooitje maar goed..... Ze staan er op.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi printil,

Wat bedoel je precies met een zooitje? Staat het niet meer gecategoriseerd op datum? Dit moet ook te veranderen zijn door op de 3 puntjes te klikken 🙂.

Wil je standaard de foto's opslaan op je SD-kaart? Dan kun je dit in je camera app aanpassen 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Dat is het hem nou net, hij zet alles op datum terwijl ik onderwerpmappen wil hebben. Alles staat nu door elkaar heen. en dat zoekt niet fijn. Bijv. van opgeslagen foto's van Facebook maakt hij vaak een nieuwe map. Terwijl ik die bij elkaar of op onderwerp wil hebben. Nu is het een heel uitzoekerij......

nieuwe foto's opslaan op m'n sd card opslaan heb ik inmiddels gevonden ja. Nu nog in de juiste map. En m'n oude foto's via dropbox (die bewaard zijn gebleven nadat m'n vorige telefoon gestolen was) staan ook allemaal door elkaar.....
Dat is het hem nou net, hij zet alles op datum terwijl ik onderwerpmappen wil hebben.

Nazorg. :)

Apps
Instellingen
Mijn bestanden
Alle bestanden
SD memory card
DCIM
Camera *klik*
Zet een vinkje bij de foto's van 1 onderwerp (in mijn voorbeeld, mijn hond)
3 Puntjes rechtsboven.
Verplaatsen*klik*
SD memory card
Map maken (jouw onderwerp)

Selecteer de nieuwe map.
Hier plaatsen.

Op deze manier kun je verschillende mappen maken en de foto's bij de bijhorende selectie plaatsen.

Suuk 6.
Friesian.
Badge
wat goed!!! ik ga het morgen proberen en ook dit kopieer ik weer naar Words....(want ik ben een zeef....) Bedankt voor je nazorg hihi.... (ik sla deze link meteen ook maar op)
Graag gedaan door de fan van Friese paarden.:)
Reputatie 7
Badge +10
En weer schiet Friesian perfect te hulp! Bedankt voor de duidelijke uitleg :D

@Printil, succes met het overzetten van je foto's. Als je nog wat wilt weten, stel je vragen dan gerust.

Groetjes,
Angela
Badge
dank je wel!! Ik ben er blij mee. (sorry voor late reactie)
Reputatie 4
Badge +10
Hoi printil,

Super om te horen 🙂 Dankjewel voor het doorgeven. Ik wens je verder nog een fijn weekend.

Reageer