Hoewel ik zeer tevreden ben over Simyo is er toch iets teleurstellend te noemen. Het gaat over het betrekken van al je klanten in o.a. de Blogs. Ik doel daarmee op de verschillende klanten die verschillende telefoons hebben met verschillende besturingssystemen.
Elke keer als Simyo een Blog plaatst en daarin verwijst naar Apps is dit over het algemeen voor iOS en Android. Heel sporadisch staat Windows Phone erbij. Maar vaak mist deze laatste terwijl, als ik een simpele zoekactie maak op Google, ik het vaak zo vind voor dit besturingssysteem. Waarom dit bij Simyo niet wordt gedaan weet ik niet. De uitspraak dat het aantal gebruikers te klein is volstaat niet in deze. Want de gebruikers, dus klanten, die er wel zijn willen ook graag betrokken worden en zich betrokken voelen. Dat is immers mijn mening.
Het is mij tevens "beloofd" door Alex.
Hoewel het aantal klanten met een Windows Phone erg laag is, zal ik vragen of we iets vaker aandacht kunnen schenken aan Windows phone.
Ik wil Simyo best helpen met eventuele info over Windows Phone. Er moet dan wel rekening gehouden worden dat ik dit puur vrijwillig doe. En aangezien ik zelf ook een baan heb dit ook wel graag ruim van te voren hoor dan.
En anders hoop ik als klant dat de "belofte" word nagekomen.