.

Beantwoord

Contacten bij een verloren telefoon

  • 21 June 2013
  • 7 reacties
  • 6406 Bekeken

Badge
Beste medewerker,

Is het mogelijk om je contacten op een of andere manier terug te krijgen bij een verloren telefoon? Doordat de Simkaart contact heeft met Simyo of iets dergelijks? De telefoon is gisteren kwijtgeraakt.

Groetjes,
Fluphup
icon

Beste antwoord door Charlene 24 June 2013, 10:31

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat voor een toestel gaat het over? Bij android staan contacten vaak met gmail gesynchroniseerd. In dat geval staan ze al in het google account.
Badge
Het gaat hier over een iPhone 3GS, en ik heb geen iCloud gebruikt.
Reputatie 7
Badge +9
Het gaat hier over een iPhone 3GS, en ik heb geen iCloud gebruikt.

En waarschijnlijk ook geen iTunes. Dat is jammer. Dan ben je je contacten samen met je toestel dus kwijtgeraakt. De mogelijkheid die je in je startpost noemt bestaat niet. Helaas. 
Badge
Helaas. Nou dan hoop ik dat hij binnenkort terecht komt... En anders moet ik mijn contacten maar opnieuw ontdekken.
Badge +8
Beste medewerker,

Is het mogelijk om je contacten op een of andere manier terug te krijgen bij een verloren telefoon? Doordat de Simkaart contact heeft met Simyo of iets dergelijks? De telefoon is gisteren kwijtgeraakt.

Groetjes,
Fluphup


Het gaat hier over een iPhone 3GS, en ik heb geen iCloud gebruikt.En waarschijnlijk ook geen iTunes. Dat is jammer. Dan ben je je contacten samen met je toestel dus kwijtgeraakt. De mogelijkheid die je in je startpost noemt bestaat niet. Helaas. 

Hoi fluphup,

Ja helaas, als je je contacten niet ergens als backup hebt opgeslagen, dan heet dat met een schone lei beginnen, geloof ik. ;)
Als je ze allemaal verzameld hebt, is het toch een goed idee om ze met je pc te synchroniseren, of inderdaad in de Cloud op te slaan. Op Mijn Simyo vind je onder het tabblad 'SMS versturen' ook een adresboek wat je zou kunnen gebruiken.

Veel succes met iedereen terugvinden :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Dank jullie voor jullie snelle reactie! Mijn telefoon is helaas niet teruggevonden, dus ik heb alweer een nieuwe gekocht.
Badge +8
Dank jullie voor jullie snelle reactie! Mijn telefoon is helaas niet teruggevonden, dus ik heb alweer een nieuwe gekocht.

Hoi fluphup,

Balen zeg, maar wel een goed excuus voor een nieuw toestel ;)
Je vervangende simkaart is inmiddels ook aangekomen en geactiveerd, zie ik.

Veel plezier ermee!

Groetjes,
Charlene

Reageer