.

Beantwoord

Waarom kan ik geen url plakken op het forum via Chrome op een Samsung tablet?

  • 22 August 2014
  • 11 reacties
  • 1169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wanneer ik een url kopieer en wil plaatsen als antwoord dan lukt dat niet via Chrome op een Samsung tablet.....
En wel via de standaard browser.
Het lukt dan niet om de url te plakken,. Hoe komt dat?

Groet,
Friesian
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 March 2015, 18:29

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +6
Hoi Friesian,

Goeie vraag, kan je wel op andere sites via Chrome op je Samsung tablet een url plakken?

Bedoel je dan trouwens dat je op het 'wereldbolletje' klikt en daarin niet de url kan plakken of kan je 'm überhaupt niet in het 'tekstvak' plakken?

Ik hoor het graag van je! 🙂
Hoi Kim.

Ik heb het getest op 2 andere sites en bij 1 ging het wel.
 Niet alleen een url lukt niet in het tekstvak te plakken, maar ook gaat het er om dat ik wel een tekstregel / tekstgedeelte kan kopiëren,  Bij het plakken in het daarvoor bestemde venster lukt dat niet, venster springt weg zodra ik wil plakken.
Het werkt dus niet bij Chrome maar wel op de standaard browser.

Wereldbolletje (geen beschuit :)) werkt niet, tekstvakje idem.

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian!

Wat je eens zou kunnen proberen is de tekst gewoon typen in het tekstvlak, dit stukje tekst te selecteren en dan op het wereldbolletje te klikken. Als het goed is kun je dan gewoon cntrl+v in het URL vlakje doen en op enter drukken. Dit is de manier waarop wij dit in ieder geval doen 🙂
Hoi Friesian!

Wat je eens zou kunnen proberen is de tekst gewoon typen in het tekstvlak, dit stukje tekst te selecteren en dan op het wereldbolletje te klikken. Als het goed is kun je dan gewoon cntrl+v in het URL vlakje doen en op enter drukken. Dit is de manier waarop wij dit in ieder geval doen :)

En als dat niet bij mij op het toetsenbord van mijn tablet kan?? (functie ontbreekt)
Vraag blijft dus, waarom springt het venstertje weg bij het gebruik van plakken?😕
(bij chrome)

Groet,
 Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hmm, dit moeten we even goed uitzoeken en testen voor je. 🙂 Heb je dit op de mobiele versie van het forum of met de webversie?
Hmm, dit moeten we even goed uitzoeken en testen voor je. 🙂 Heb je dit op de mobiele versie van het forum of met de webversie?

Hoi Tiury.

Tijd voor een update.
Ik ben er achter wat ik moet doen om het op te lossen.
Tablet heeft een 10.1 display. Bij het intikken van de tekst gebruik ik de tablet met de lengte.
Wil ik een afbeelding plaatsen of een stukje tekst, link plaatsen dan klik ik op het afbeelding symbool of houd het scherm "iingedrukt" voor plakken.
Daarna het scherm een slag draaien en dan werkt het.

Probleem heb ik dus opgelost. 🆒

Groet,
Friesian
https://forum.simyo.nl/over-simyo-80/waarom-geen-url-plakken-op-forum-via-chrome-op-samsung-tablet-22249/

Via m'n telefoon. Misschien doe je iets fout? 😛
https://forum.simyo.nl/over-simyo-80/waarom-geen-url-plakken-op-forum-via-chrome-op-samsung-tablet-22249/

Via m'n telefoon. Misschien doe je iets fout? :p

Je hebt van die tijden raytje, dan doet een tabletje wonderen. :p:D
Reputatie 6
Badge +10
Hey Friesian,

Wat goed dat je zelf een oplossing hebt gevonden hiervoor. Ik denk dat de tests een beetje stil waren komen te liggen omdat we met het nieuwe forum bezig zijn. Wat ik wel frappant vind is dat dit nodig is:

Daarna het scherm een slag draaien en dan werkt het.

Dit is volgens mij op telefoons niet zo dacht ik!

Dit is volgens mij op telefoons niet zo dacht ik!

Kleine belangrijke toevoegingen.
Op mijn tablet gebruik ik de desktopversie. Op de telefoon de mobiele.
Een tablet is geen:D telefoon.
Daarentegen een phablet wel !
Reputatie 5
Badge +11
Hi Friesian,
Ik vermoed dat dit op het nieuwe forum iets makkelijker zal gaan 😉

Reageer