.

Beantwoord

Wijziging met "nog een jaar". Welke voorwaarden gelden daarna?

  • 26 February 2016
  • 3 reacties
  • 368 Bekeken

Op dit moment heb ik een bundel van 4 euro bellen (100) en 7 euro internet (500Mb). Als ik op "nog een jaar" zou klikken krijg ik 250 Mb extra voor hetzelfde geld. Maar is dat een tijdelijke actie? M.a.w. ga ik als de actie is afgelopen automatisch naar het "oude" abonnement dat op dit moment 1 euro duurder (5+7) is?
icon

Beste antwoord door Angelica 26 February 2016, 11:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Wil59,

Welkom op het Simyo forum!

Wat leuk om te lezen dat je je abonnement met nog een jaar wil verlengen. Ik heb leuk nieuws voor je. Als je je abonnement verlengt, houd je dezelfde voorwaarden ook na dat jaar. Dus de gratis MB's en de kosten blijven hetzelfde :)

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica
Hallo Angelica, bedankt voor je snelle reactie. Dus als ik het goed begrijp zal de actie met die gratis Mb's ook volgend jaar mij de mogelijkheid geven op 750 Mb en 100 min/sms voor 11 euro. Want als de actie stopt kan ik niet meer terug naar mijn oude bundel, want die bestaat niet meer.
Groeten Wil.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wil59,

Zodra jij voor deze bundels hebt gekozen, behoud jij ze. Ook nadat het contract van 1 jaar verlopen is. Binnen en buiten dit jaar, mag je jouw bundels wijzigen en krijg je ook de gratis MB's die horen bij die bundel waarnaar jij wijzigt.

Je behoudt dus deze kosten en gratis MB's, tot jij besluit dit te wijzigen en de actie dan niet meer geldig is. Je kiest er dan voor om te wijzigen naar een ander type bundel.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela

Reageer