.

Testers gezocht! Kijk mee in de nieuwe Simyo App [inschrijven niet meer mogelijk]

  • 26 October 2015
  • 62 reacties
  • 2097 Bekeken

Badge
Hoi allemaal,

De meesten van jullie kennen me niet, dus ik stel me eerst aan jullie voor.

Ik ben Sophie, de Online Service Manager van Simyo. Het is mijn taak om ervoor te zorgen dat jullie alles zelf online kunnen regelen en eventuele vragen online beantwoord krijgen. Op dit moment ben ik –samen met een heel team- bezig met het verbeteren van de Simyo app. De huidige Simyo app, die je vindt in de App store en Google Play store, wordt uitgebreid en in een nieuw jasje gestoken.

Met de nieuwe Simyo app heb je nog makkelijker inzicht in je verbruik, maar vooral hoeveel je nog óver hebt deze maand. 😃 En ik kan alvast verklappen dat we veel dingen van Mijn Simyo nu ook in de app hebben. Zo kun je straks gemakkelijk MB’s bijkopen vanuit de app, maar ook de instellingen van je simkaart wijzigen. Er is nog veel meer, maar dat mag nog even een verrassing blijven. Het wordt in elk geval echt een mooie app :)

We zijn al heel ver en hopen jullie dan ook snel te kunnen vertellen wanneer de app beschikbaar is.

Ik zou het fijn –en heel leuk- vinden als jullie me tot die tijd willen helpen door de Simyo app te testen en mij te vertellen wat je ervan vindt. Je krijgt dan een vragenlijst van mij, zodat je weet waar je op moet en mag letten. Daarnaast mag je natuurlijk ook je mening geven. Alles is welkom! Ik kan dan kijken of we bepaalde zaken moeten aanpassen voordat we de app echt in de stores zetten.

Vind jij het leuk en heb je een telefoon met iOS of Android besturingssysteem en heb je een Sim Only abonnement? Reageer dan op dit topic. We beginnen 9 november met testen. Voor die tijd hoor je uiteraard van mij wat de precieze bedoeling is en zorg ik dat je een testversie van de app krijgt.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om me te helpen.

Wil je meedoen? Laat het dan hieronder weten door een reactie te plaatsen.

Dank je wel!

Groetjes,
Sophie

62 reacties

Badge
Hi JaapL,

Helaas is de Simyo app niet beschikbaar voor de Windowsphone. Er valt dus ook niet zoveel te testen. ;)
Als we op termijn zouden besluiten om de app ook te ontwikkelen voor de Windowsphone, dan informeren we je uiteraard.

Wel leuk dat je je alsnog even meldt. :D

Groetjes, Sophie
Badge +2
Is er nog een plek voor mij bij om mee te mogen testen? 😉
Badge
Hi Aar,

Je bent een geluksvogel! Omdat ik nog geen test accounts heb, kan ik je best nog toevoegen aan de lijst. Je hebt een toestel met iOS of Android en een Sim Only abonnement, neem ik aan?
Je hoort van me zodra ik voor iedereen een test account heb :)

Aar is de laatste toevoeging aan de lijst. Vanaf NU zijn de inschrijvingen als tester officieel gesloten. Wil je voortaan meedoen aan het testen van onze producten en diensten? Houd dan het forum goed in de gaten.

Groetjes, Sophie
Badge +2
Thanks...
Klopt, ik heb Android 5 en heb een SIm Only abo. Ik zie de test-account mailtjes wel tegemoet. 🙂
Badge
Kort berichtje vanuit het Simyo-kantoor:

Ik wacht nog op goedkeuring om te mogen testen met jullie. :(
Nu zou ik eigenlijk een tikkend klokje moeten laten zien... of een mannetje dat ongeduldig met z'n voet tikt. Want ik weet niet hoe het met jullie is, maar dat is namelijk mijn gevoel een beetje ;)

Groetjes Sophie
Reputatie 1
Badge +5
Windows 95 zandloper gevoel misschien ?
Of internetsnelheid van bijna 20 jaar geleden traag?
Haha
Reputatie 1
Badge +5
Als ik naar de link klik in de e-mail die ik ontvangen heb kom ik naar link niet gevonden op het forum op simyo.
Badge +2
Als ik naar de link klik in de e-mail die ik ontvangen heb kom ik naar link niet gevonden op het forum op simyo.

Heb ik al een berichtje over naar sophie gestuurd 😃
Reputatie 1
Ik krijg hetzelfde als simnlru

groetjes Ed
Badge
Bij mij werkt de link wel en heb de app probleemloos kunnen installeren. Alleen als ik deze probeer te openen, dan klapt hij er gelijk weer uit.

Is het soms nodig om de huidige Simyo app even tijdelijk van de telefoon te halen, of maakt dat niets uit?
Badge
@dcl: Op welke pagina kom jij uit als je de link volgt?
Ik kreeg ook een pagina niet gevonden, nu doet de pagina het wel! :-)
De link in de e-mail is een redirect naar:
https://forum.simyo.nl/welkom-app-testers-121
Groetsels Carel

Bij mij werkt de link wel en heb de app probleemloos kunnen installeren. Alleen als ik deze probeer te openen, dan klapt hij er gelijk weer uit.

Is het soms nodig om de huidige Simyo app even tijdelijk van de telefoon te halen, of maakt dat niets uit?

Reageer