.

Testers gezocht! Kijk mee in de nieuwe Simyo App [inschrijven niet meer mogelijk]

  • 26 October 2015
  • 62 reacties
  • 2097 Bekeken

Badge
Hoi allemaal,

De meesten van jullie kennen me niet, dus ik stel me eerst aan jullie voor.

Ik ben Sophie, de Online Service Manager van Simyo. Het is mijn taak om ervoor te zorgen dat jullie alles zelf online kunnen regelen en eventuele vragen online beantwoord krijgen. Op dit moment ben ik –samen met een heel team- bezig met het verbeteren van de Simyo app. De huidige Simyo app, die je vindt in de App store en Google Play store, wordt uitgebreid en in een nieuw jasje gestoken.

Met de nieuwe Simyo app heb je nog makkelijker inzicht in je verbruik, maar vooral hoeveel je nog óver hebt deze maand. 😃 En ik kan alvast verklappen dat we veel dingen van Mijn Simyo nu ook in de app hebben. Zo kun je straks gemakkelijk MB’s bijkopen vanuit de app, maar ook de instellingen van je simkaart wijzigen. Er is nog veel meer, maar dat mag nog even een verrassing blijven. Het wordt in elk geval echt een mooie app :)

We zijn al heel ver en hopen jullie dan ook snel te kunnen vertellen wanneer de app beschikbaar is.

Ik zou het fijn –en heel leuk- vinden als jullie me tot die tijd willen helpen door de Simyo app te testen en mij te vertellen wat je ervan vindt. Je krijgt dan een vragenlijst van mij, zodat je weet waar je op moet en mag letten. Daarnaast mag je natuurlijk ook je mening geven. Alles is welkom! Ik kan dan kijken of we bepaalde zaken moeten aanpassen voordat we de app echt in de stores zetten.

Vind jij het leuk en heb je een telefoon met iOS of Android besturingssysteem en heb je een Sim Only abonnement? Reageer dan op dit topic. We beginnen 9 november met testen. Voor die tijd hoor je uiteraard van mij wat de precieze bedoeling is en zorg ik dat je een testversie van de app krijgt.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om me te helpen.

Wil je meedoen? Laat het dan hieronder weten door een reactie te plaatsen.

Dank je wel!

Groetjes,
Sophie

62 reacties

ik wil helpen de app te testen
Badge +1
Ik ben benieuwd hoe jullie de app hebben vormgegeven en intern getest.
Geef svp wel vooraf aan waarop jullie de app door de (eind)gebruikers getest dan wel beoordeeld wensen te zien.
(bv functionalteit. leesbaarheid, taalgebruik, kleurstelling, response-tijd, laad-tijd etc).
Dat stroomlijnt je testresultaten een beetje en krijgen de minder ervaren testers wat houvast.
Badge
Wil ook de app testen
Badge
Hi Bartus, Nanda en Berdine,

Wat leuk dat jullie meedoen! Ik heb jullie op de lijst gezet :)

Groetjes, Sophie
Badge +1
Even voor de duidelijkheid: ik wil de app ook wel testen
Reputatie 7
Badge +9
Ik ook wel (zie eerder bericht), maar misschien zijn er al genoeg?
Badge
Heeft het nut aan te melden als je nog op iOS 7 zit? Ik heb nog een iPhone 4... als dat nog nut heeft, wil ik graag mee testen. Lijkt me leuk. 🆒
Laat mij ook maar proberen de app "plat" te krijgen
Reputatie 3
Badge +5
Count me in Sophie! 🙂
Reputatie 1
Badge +5
Ik wil ook mee testen:)
Is dit nog mogelijk?
Reputatie 1
Ik Wil graag helpen met het testen van de app.

Groetjes Ed Maks
Badge
Lijkt me wel leuk om eens mee te helpen.
Badge +1
Prima, testen wil ik wel
Hoi, ik doe graag mee aan de test.
Hallo, ik help ook graag mee om de app te testen.
Zet mij ook maar op de lijst om mee te testen.

Groet,

Pamela
Badge
Hi allemaal!

Wow, wat een enthousiasme! Wat leuk! Mag ik voor de zekerheid nog even aangeven dat het van belang is om een Sim Only abonnement te hebben?

Ik heb jullie er allemaal op gezet!

@dcl: de app wordt geschikt gemaakt voor alle versies vanaf iOS 7.0
@Boekje, zoals ik jullie vertelde in de uitnodiging krijgen jullie een vragenlijst. Daarop staat een aantal vragen die je helpen bij het testen. Ze geven precies aan waar je op moet en mag letten. Daarnaast ben je vrij om ons te vertellen wat je vindt, waar het ook over gaat. Naar de laadtijd zal ik niet vragen. De laadtijd is pas relevant op het moment dat deze te traag is, en dan hoor ik dat ongetwijfeld van jullie. ;)
@Nielsiejjj92: good to have you back :)

Deze week mail ik jullie allemaal met de nodige gegevens. Ik heb er zin in en ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes, Sophie
Badge
Sophie, heb je genoeg testers?
Ik wil ook graag mee-testen.
Badge +1
Ik help graag mee met het testen van de nieuwe app.
Badge
Hi groetsels en gabygg4,

Jullie zijn van harte welkom. Ik heb jullie op de lijst gezet. Die loopt nu aardig vol, moet ik zeggen.
Er is nog plek voor 1 tester, dus als je nog iemand weet? Dan houd ik me aanbevolen. :)

Groetjes Sophie
Ik zou graag mee willen doen met het testen van de nieuw app.
Badge
Hi Thomcdrom,

Dank voor je aanmelding. Je sluit hiermee de rij .:)

We hebben genoeg enthousiaste testers verzameld dus ik ga aan de slag voor jullie. Jullie krijgen een e-mail van mij waarin uitleg staat, dus houd je inbox goed in de gaten.
Ik doe mijn best het vandaag nog te doen, en anders wordt het morgen.

Groetjes Sophie
Badge
Hi allemaal,

Het lukte me niet om jullie gisteren allemaal te mailen, want ik miste twee e-mailadressen. Die zijn er nu wel, dus ik mail jullie straks.
Dank voor jullie geduld!

Groetjes Sophie
Badge
Hi allemaal,

Het is me niet gelukt om jullie gisteren allemaal te mailen, want ik miste een paar e-mailadressen.
Die heb ik inmiddels gevonden, maar ik heb nog geen beschikking over de test accounts die jullie gaan krijgen.
Straks mogen jullie namelijk testen met telefoonnummers die wij speciaal voor jullie hebben aangemaakt. Daarmee kun je bepaalde situaties zien in de app, die jou zelf misschien nooit zouden overkomen. Zoals onbetaalde facturen enzo. ;)
Omdat ik die telefoonnummers nog niet heb, heeft het niet zoveel zin om jullie nu allemaal een e-mail te sturen met instructies. Ik wacht daarom nog even met mailen, maar wees gerust: Ja, je staat op de lijst en Ja, het gaat nog steeds door. ;)

Als je vragen hebt, dan hoor ik je!

Groetjes, Sophie
Ik zou o zo graag meetesten met mijn windowsphone, wanneer kan dat?

Reageer