.

Simyo voor de 22ste keer uitgeroepen tot beste mobiele provider!🥳️

Simyo voor de 22ste keer uitgeroepen tot beste mobiele provider!🥳️
Reputatie 7
Badge +6
  • Oud community manager
  • 1564 reacties

Hoi lieve Simyo bellers,

 

Ook via deze weg wilde wij met jullie delen dat Simyo voor de 22ste keer is uitgeroepen tot de beste mobiele provider door de consumentenbond! Daar zijn wij natuurlijk super trots op, we hopen jullie ook.:blush:

 

Mocht je hier meer over willen lezen hoe we bijvoorbeeld deze award hebben gewonnen en welke providers bijna de beste zijn geworden, kan dat hier.

 

Groetjes,

Het Simyo Social team.

 


15 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Gefeliciteerd🎉

Reputatie 7
Badge +9

:tada::confetti_ball: Gefeliciteerd :confetti_ball::tada:

Reputatie 7

Houdt dit vol! :thumbsup_tone2:

Gefeliciteerd 🏆🥇🎉

Proficiat dames en heren. 🍾🍾

Reputatie 7
Badge +9

Toen ik het las in de media werd ik terstond vervuld met trots….dat ik deel mag uitmaken van deze organisatie.

We zijn trots op jelui. Jullie verdienen terecht een veer in den kont….wat...een hele kip!:thumbsup:

Simyo, you're the best. Ga zo door. En indien niet...dan laten we dat horen.

Reputatie 3
Badge +1

Beetje late reactie misschien, nog van harte geluk gewenst!
Ik zou zeggen ga zo door! :smile:

 

Reputatie 7
Badge +6

Nog bedankt allemaal! :grin::tada:

Kweet ut nie zeker maar krijgen we onderhand geen Bossche bollen omdat we toch tot de vaste kern prettig gestoorde gezellig clubje horen...? 🤣😇

Consumentenbod moet duidelijker zijn over schandalige kosten bij overschrijden van je bundel binnen seconden nadat je een waarschuwing sms hebt gekregen. Dit is een oneerlijk verdienmodel en een domme bedrijfs strategie. Want lage kosten en goede service worden zo in 1x teniet gedaan. Ik ben een trouwe klant bij de meeste van mijn abonnementen. Maar bij Simyo ga ik weg zodra het kan.

Reputatie 7
Badge +9

@jose.boom Je hebt daar zeker wel een punt. Het is ook zeker een punt dat ForumExperts al tijden aangeven bij Simyo. Wij pleiten voor een dataplafond of ‘knijpen’. Ondanks dat Simyo absoluut een goede innoverende provider is met oog voor haar klanten, is dat gevoelige punt nog steeds niet geland bij ‘de top’. Blijkbaar zitten daar ‘onmogelijkheden’. 🤔 Wij FE’s zullen tot in lengte van dagen hierover aan de virtuele bel blijven trekken bij Simyo. Reken er maar op. Ons ‘lijntje’ met hen is iets korter. 😉

Overigens jammer dat je weggaat. Succes met het vinden van een andere provider. 

Reputatie 7
Badge +6

Tuurlijk hou vol🤭

Telefoon geblokkeerd.  Drie x foute pincode ingevoerd. Op MijnSimyo staat een andere pincode dan ik heb opgegeven….Bel het klantenservice nr van Simyo, krijg de klantenservice van Vodafone aan de lijn….., die geven mij het juiste nr van Simyo.

Naar KPN winkel, simkaart erin/eruit, telefoon werkt weer. Met MIJN pincode en niet met de bij Simyo geregistreerde pincode. Ra ra hoe kan dat, Simyo???

Reputatie 7
Badge +9

Op mijn Simyo staat de pincode waarmee de simkaart oorspronkelijk is geleverd. Indien je je pincode wijzigt via je toestel, dan veranderd deze pincode op mijn Simyo NIET mee. Je toestel meldt niet de nieuwe pincode; niet eens dat de pincode gewijzigd is aan Simyo. Daar blijft dus deze oorspronkelijke pincode staat. Op deze wijze is het mogelijk dat de pincodes dus afwijken.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @HubertdenOude,

 

Bedankt voor je bericht! Het is inderdaad zo dat wanneer je de pincode via het toestel zelf wijzigt, dit niet te zien is op Mijn Simyo. Dit zal ook waarschijnlijk de reden zijn geweest van het niet kunnen ontgrendelen van de simkaart. Misschien ook handig om de pincode ergens te noteren! Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik dat graag.

 

Bedankt @Groentjuh voor het snel reageren.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer