.

Simyo-bellers die 4 weken lang gratis 4G willen proberen.

  • 11 December 2013
  • 38 reacties
  • 5273 Bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

Badge
Mochten jullie nog iemand zoeken: Ik heb een IPhone 5S en heb in Rotterdam veel problemen met mijn huidige 3G verbinding
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

We hebben inmiddels 100 inschrijvingen binnen. Helaas is het dus niet meer mogelijk om je aan te melden. De inschrijvingen gingen heel hard.

De iPhone 5 is inderdaad niet geschikt zoals hier in het topic al genoemd wordt. De 5s en 5c zijn wel geschikt.

Op onze 4G pagina kun je alle informatie over flex 4G vinden.

Groetjes,

Alex
Badge
Aangezien ik de laatste maanden veel problemen het met het huidige 3G netwerk (zie mijn klachten) ben ik benieuwd naar de 4G prestaties.
Hierbij meld ik me aan als een testklant
Het is er met al die frequenties idd niet gemakkelijker op geworden. Met 3G was er tenminste nog enige duidelijkheid. Nu is er ratjetoe aan frequentiebanden over de wereld waar je gek van wordt.
Badge
Oei, ik lees het. Dat word dan maar overstappen, jammer.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb hier gewoon een knop om 4G aan en uit te zetten.
Ja en nee. Ja de iphone 5 heeft 4g ondersteuning, maar niet op de juiste frequenties voor Nederland. Daardoor werkt 4g dus niet. De 5c en 5s ondersteunen wel je juiste frequenties.
Badge
Ik heb hier gewoon een knop om 4G aan en uit te zetten.
Volgens mij is de iPhone5 er helemaal niet klaar voor, of bedoel je misschien de 5S ?
Badge
Ik zou het graag willen doen, heb een 1.5GB bundel die meestal wel op komt. Dus mocht het kunnen, mijn iPhone 5 is er klaar voor!

Zijn trouwens alle inzendingen echt al binnen? Ging wel erg snel dan
Een Tweaker meldt zich...🆒
Maandje eerder zou helemaal fijn zijn... 😛
Erg jammer, vanacht nog gekeken of er iets bekend was over 4g en nu de inschrijving om het te testen gemist. Jullie mogen me altijd benaderen als er een plekje vrij komt. 😉
Badge
Top!

ik ben benieuwd, ik heb me meteen aangemeld 😉
Reputatie 7
Badge +9
INZENDINGEN ZIJN GESLOTEN

We zochten 100 bellers om 4G op hun mobiel te proberen, en die hebben we inmiddels gevonden. Je kunt je dus niet meer aanmelden, maar je kunt vanaf 6 januari wel volgen hoe de test gaat.

Met tweakers, die hierheen linkt gaat het snel... Zijn alle 100 testers binnen, of is dit een foutje...?

Reageer