.

Mijlpaal! 30.000 forumleden – Prijsvraag


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Wauw, we kunnen het zelf bijna niet geloven. Maar niets is minder waar! We zijn de 30.000 leden voorbij gevlogen 😃 Hier zijn we natuurlijk enorm trots op. Zoveel gezelligheid en nog belangrijker, we hebben al enorm veel forumleden en bezoekers van het forum aan een antwoord kunnen helpen :)

We willen dit moment niet zomaar voorbij laten gaan. Daarom gaan we deze mijlpaal met jullie vieren!

Weet jij het antwoord op onderstaande vraag? Laat dit dan aan ons weten door een reactie te plaatsen in dit topic en win! Wij geven namelijk een Simyo Zomerpakket weg met onder andere: een cameralens voor op je telefoon, de Simyo powerbank, een Simyo poncho en nog wat verrassingen 😉 Zo kun jij voorbereid aan de zomer beginnen (aangezien deze nu pas van start gaat in Nederland ;))

De vraag luidt: In welk subforum zijn de meeste topics/vragen te vinden?

A: Gewoon gezellig
B: Internet
C: Simkaart
😨 Abonnementen


Wij gaan even een stukje taart eten en genieten van deze mijlpaal. Jullie hebben t/m woensdag 27 juli de tijd om te reageren. Hierna zullen wij zo snel mogelijk al jullie reacties bekijken en een winnaar bekend maken.

Edit: Omdat we graag meerdere forumleden een Simyo Zomerpakket gunnen, stellen we de actie uit. Je hebt t/m 10 augustus de tijd om je reactie te plaatsen :)



Groetjes,
Sean, Caspar, Ilias, Jihane, Romy, Alex & Angela

109 reacties

Het amtwoord is simkaart
Reputatie 7
Badge +9
Het antwoord is goed cadeboer, maar de inschrijving is al gesloten en de prijswinnaars zijn al bekend.
Gefeliciteerd winnaars 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ze zijn vandaag al met de post mee gegaan dus met een beetje geluk, ontvangen jullie deze morgen al. Is dit niet het geval, dan zullen de pakketjes dinsdag geleverd worden. Op maandag wordt er meestal niet bezorgd.

Helaas voor mij weet PostNL heel goed in te schatten wanneer ik er niet ben, dus heb ik zaterdag de bezorger gemist. Gelukkig betekend dat maandag een tweede poging wordt gedaan. Dat "op maandag [...] meestal niet bezorgd" wordt, valt dus wel mee.

Gefeliciteerd andere winnaars!
heel erg bedankt voor de schitterende cadeautjes!! ik geniet vollop van de powerbank en de lolly was ook erg lekker! :)
jammergenoeg lukt het niet om een foto te uploaden om een of andere reden… ik zal het later nog een keer opnieuw proberen te doen!!

vriendelijke groetjes,
karan171
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Cadeboer, helaas zijn de winnaars al gekozen! Er zal binnenkort vast wel weer een actie zijn om aan mee te doen 🙂 Dan heb je weer een kans.

Groentjuh, haha, jeetje, vervelende timing! Laat je 't weten zodra de postbode en jij elkaar kruizen, en je je pakketje ontvangt? 😃 Gefeliciteerd nog!

Karan171, gefeliciteerd! Als je hulp nodig hebt met het uploaden van die foto, dan helpen we je daar met alle liefde mee.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
De bezorger heeft het pakketje achtergelaten bij de lokale supermarkt, waar ik hem gisterenavond in ontvangt heb genomen.

Ik zoek alleen nog een moment waarop ik uitgebreid de tijd kan nemen om alles te reviewen...
Reputatie 3
Badge +5
Jeej!!! Laat je het weten als je alles hebt gereviewed? Ik kijk uit naar je bericht hierover.

Reageer