Skip to main content

Flashback Feestje: Winactie Nokia 2660 Flip 4G! [GESLOTEN]

• September 3, 2025
  • 32 reacties
  • 479 Bekeken
Flashback Feestje: Winactie Nokia 2660 Flip 4G!
Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7

Dit jaar vieren we een bijzondere mijlpaal: Simyo bestaat 20 jaar. En dat willen we graag met jou vieren. Daarom organiseren we een speciale winactie waarbij je kans maakt op een gloednieuwe Nokia 2660 Flip!

De Nokia 2660 Flip brengt je terug naar de gouden tijden van de mobiele telefoons, maar dan met een moderne twist. Ideaal voor wie houdt van eenvoud, betrouwbaarheid en een vleugje nostalgie. En het beste nieuws? Je kunt er eentje winnen!

Hoe doe je mee?

We hebben een leuke uitdaging voor jullie bedacht: een rebus!
Los de rebus op en maak kans op een gloednieuwe Nokia 2660 Flip 4G Lush Green. Kijk goed naar de aanwijzingen in de rebus en geef je antwoord samen met je gebruikersnaam in het daarvoor bestemde formulier.

Hoe werkt het

1. Bekijk goed de rebus en probeer het juiste woord te ontdekken.

2. Vul je antwoord in dit formulier in, samen met je gebruikersnaam zodat we je kunnen identificeren.

3. Zorg ervoor dat je je deelname voor de deadline instuurt.

4. De winnaar wordt willekeurig gekozen uit de juiste antwoorden. Dus doe je best, en wie weet ben jij de gelukkige winnaar van de nieuwe Nokia Flip Phone.

Rebus

Tip: Het zijn drie woorden. Het is een symbool van een tijdperk waarin mobiele technologie op een grappig manier werd gepresenteerd.

Belangrijk om te weten

• De winactie loopt tot 30 september 2025. Inzendingen na deze datum worden niet meer meegerekend.
  • De winnaar worden op 6 oktober 2025 bekendgemaakt via het forum en ontvangen persoonlijk bericht.

Veel succes iedereen en wees creatief met je oplossing!

We willen jullie vragen om het antwoord niet in de reacties te delen, zodat het voor anderen ook een leuke uitdaging blijft. Reacties met het antwoord worden door de moderators verwijderd. Alvast bedankt voor je begrip.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

32 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • September 3, 2025

Die eerst vond ik best lastig om te herkennen. En die laatste is een beetje lastig, want is dat plaatje nou enkelvoud of meervoud?

Jammer dat er geen optie is: Ik weet het antwoord en wil het best doorgeven, maar geef die Nokia 2660 Flip 4G Lush Green maar aan iemand die die graag wil hebben. Op dit moment heb ik een Samsung Galaxy 25, iPhone 15 Plus, Samsung Galaxy A53, iPhone 8 Plus, Samsung Galaxy S10, Samsung Galaxy S9 en nog wat toestellen op mijn bureau...

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 3, 2025

Hoi ​@Groentjuh

Wauw, zo te horen heb je veel telefoons! Lief dat je het een ander zo gunt 😊.

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • September 5, 2025

Ik heb ook een antwoord opgestuurd. 

Ik ben benieuwd

Friesian
  • Forum Expert
  • September 6, 2025

Hier ook al het antwoord gestuurd. Spannend en leuke actie!! 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • September 8, 2025

Superleuk ​@Friesian en ​@wimj12

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img+1

Ik ook, nu maar afwachten! ☎

Friesian
  • Forum Expert
  • September 27, 2025

Voor mijn aquarium heb ik potjes met geduld bestelt. Die komen ook nu van pas. 🙂

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img+1

Voor mijn aquarium heb ik potjes met geduld bestelt. Die komen ook nu van pas. 🙂

Geduld is een schone zaak ​@Friesian , maar je vissen krijgen in de tussentijd toch wel te eten hoop ik? en een bakje met drinken toch ook? 

Friesian
  • Forum Expert
  • September 28, 2025

De vissen krijgen te eten ​@Kaas Berrie 25 maar er komt meer kijken bij een aquarium dan vissen en voer. Alleen al een aquarium indraaien kost al gauw 4  tot 6 weken zonder vissen. En echt in balans duurt nog veel langer.

Duzzzz potjes met geduld voor de actie en het aquarium. 😀

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • September 29, 2025

Leuk dat jij ook meedoet ​@Kaas Berrie 25, succes! 😉

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img+1

Die eerst vond ik best lastig om te herkennen. En die laatste is een beetje lastig, want is dat plaatje nou enkelvoud of meervoud?

Jammer dat er geen optie is: Ik weet het antwoord en wil het best doorgeven, maar geef die Nokia 2660 Flip 4G Lush Green maar aan iemand die die graag wil hebben. Op dit moment heb ik een Samsung Galaxy 25, iPhone 15 Plus, Samsung Galaxy A53, iPhone 8 Plus, Samsung Galaxy S10, Samsung Galaxy S9 en nog wat toestellen op mijn bureau...

Oei ​@Groentjuh, deze tijd is er veel aandacht voor de gedachte om af en toe eens een uurtje zonder de telefoon te doen. Dat wordt voor jou dus lastig, en een extra keuze- en stressmoment 😃😅😎 😂.

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • September 30, 2025

Oei ​@Groentjuh, deze tijd is er veel aandacht voor de gedachte om af en toe eens een uurtje zonder de telefoon te doen. Dat wordt voor jou dus lastig, en een extra keuze- en stressmoment 😃😅😎 😂.

Nou als je mij zou kennen, dan zou je weten dat ik niet vast zit aan mijn telefoon.

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • October 2, 2025

Inmiddels zijn er, neem ik aan, veel mensen die slecht slapen van de spanning. Heb ik gewonnen of niet.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • October 2, 2025

Inmiddels zijn er, neem ik aan, veel mensen die slecht slapen van de spanning, Heb ik gewonnen of niet.

Ja, spannend hé! De winnaar wordt maandag 6 oktober om 14:00 bekend gemaakt in dit topic. Dus nog een paar nachtjes slapen. 🤞🏻

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • October 2, 2025

Oh ja, nu inzenden niet meer kan, kan ik mijn antwoord denk ik veilig posten, toch? “

Nokia 8110 4G in ‘banaan geel’

”, toch? 😉

Friesian
  • Forum Expert
  • October 3, 2025

Ik zou het antwoord toch een beetje mysterieus houden Groentjuh dus jouw antwoord in de kleur wit plaatsen. 😉

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • October 3, 2025

Ik zou het antwoord toch een beetje mysterieus houden Groentjuh dus jouw antwoord in de kleur wit plaatsen. 😉

Ik heb hem in een spoilertje geplaatst 😉

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • October 3, 2025

Ik kom hier maandag op terug heren! 😜

@Groentjuh & ​@Friesian 

Friesian
  • Forum Expert
  • October 3, 2025

Das best wel moeilijk ​@Seren want ik geloof dat het al maandag  is geweest. 🙃😛

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img+1

Das best wel moeilijk ​@Seren want ik geloof dat het al maandag  is geweest. 🙃😛

Het is idd. al maandag geweest ​@Friesian , maar over twee dagen is het opnieuw  maandag. Zorg er in de tussentijd voor dat je niet uitglijdt over een banana-schil. ;-) 

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img+1

@Groentjuh & ​@Friesian 

Het is bijna maandag 6 oktober !!! 🤒 😳

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • October 6, 2025

@Groentjuh & ​@Friesian 

Het is bijna maandag 6 oktober !!! 🤒 😳

Het is al ruim 11 uur lang 6 oktober! Spannend!

Friesian
  • Forum Expert
  • October 6, 2025

Best wel handig zo'n voorraad potjes geduld.😃

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • October 6, 2025

Het is zover! Het moment waar iedereen op heeft gewacht… Vandaag maak ik eindelijk de winnaar bekend

Zoals velen van jullie hadden geraden, was het inderdaad Nokia Banana Telefoon. 🍌

Maar er kan maar één winnaar zijn… En dat is ​@Vetton! Van harte gefeliciteerd! Stuur me even een privéberichtje, dan zorg ik ervoor dat jij de Nokia 2660 Flip in je handen krijgt.

Iedereen die mee heeft gedaan, super bedankt. Jullie zijn allemaal toppers! 🙌

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img+1

Gefeliciteerd ​@Vetton !