Skip to main content
StickyNews

Flashback Feestje: Simyo bestaat 20 jaar!

• September 1, 2025
  • 3 reacties
  • 259 Bekeken
Flashback Feestje: Simyo bestaat 20 jaar!
Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7

Dit jaar vieren we 20 jaar Simyo. Dat doen we met Simyo’s Flashback Feestje: een terugblik op 20 jaar mobiele hypes, hoogtepunten en throwbacks. Vier samen met ons mee. Elke week iets nieuws, met een knipoog naar toen en nu. Want 20 jaar Simyo vieren we maar één keer! 💥

Wat kun je verwachten?

• Flashback Deals:
    Scoor extra scherpe Simyo deals, helemaal in 2000’s stijl. Speciaal voor jullie geselecteerd.

• Flashback Friday:
    Elke vrijdag tot het einde van deze maand vieren we Flashback Friday op het Simyo forum en onze social kanalen. Verwacht leuke herinneringen, verrassingen en throwbacks die je terugbrengen naar de tijd van toen. Houd het in de gaten, want er staat elke week iets nieuws voor je klaar! 

• Ringtone Revival:
    Download de meest iconische ringtones van vroeger via de Mijn Simyo app. Van Nokia tot Crazy Frog, ze zijn allemaal terug! Je kunt ze hier terugvinden in de Mijn Simyo app.

• Speel Snake in de Simyo app:
    Speel het legendarische Snake spel in de Mijn Simyo app en scoor een plekje op de leaderboard! 🐍  

Vergeet ons niet op social media te volgen voor leuke content en verrassingen:

Heb je een ervaring of herinnering aan Simyo die je met ons wilt delen? Laat het ons weten in de reacties hieronder! 

3 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • September 2, 2025

Jeetje! Zijn we alweer 10 jaar verder? Ik geloof dat ik op jullie 10 jaar feessie aanwezig was! 😉

• Beginner
  • November 29, 2025

Kan je nog steeds die ringtones ergens vandaan halen? 

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • December 1, 2025

Hoi ​@Karin82

Dat is een goede vraag! Ik denk zeker dat die ringtones te vinden zijn. Ik zou je aanraden om even in de Google Play Store of de App Store te zoeken naar: old phone ringtones. 

Dan krijg je een boel resultaten van verschillende apps die je kunt downloaden. Let wel op de veiligheid van dit soort apps. 

Groetjes, 

Tessanne