Online had ik een pre-paid kaart besteld van 7,50 met nummer behoud. Nou blijkt dat ik het oude nummer niet meer terug kan krijgen.
Het verzoek is dus afgewezen.
Ik wil best dat het tijdelijk nummer dat ik kreeg het definitieve nummer wordt.
Wat nu Simyo, kunnen jullie dat regelen en hoe snel svp?
Alvast bedankt.
Mvg
Wim.
Beste antwoord door Groentjuh
In dit topic (wat kennelijk verouderd is, maar nog prima van toepassing is in dit geval) staan alle veel voorkomende redenen voor afwijzing van nummerbehoud. Onder de reden “Nummer is afgesloten” staat het volgende:
Nummer is afgesloten
Als je telefoonnummer is afgesloten bij de huidige provider, dan kunnen wij dat nummer niet meer overnemen. Het nummer bestaat niet meer. De enige optie die over blijft, is om de aanvraag te annuleren en het (tijdelijke) nummer van Simyo als eigen, nieuwe nummer te gaan gebruiken. Geef dat wel eerst aan ons door, want als je gaat bellen zonder dit te annuleren betaal je het buitenbundeltarief. Je kunt hiervoor een topic aanmaken, een bericht sturen via Facebook of Twitter, mailen of bellen
Indien u dus uw tijdelijk nummer wilt behouden, dient u in dit topic, een bericht via Facebook, een bericht via Twitter, via email of telefonisch aan te geven dat u Nummerbehoud wilt annuleren. Zodra u dat doet, wordt uw tijdelijke nummer uw permanente nummer.
Het stuk over buitenbundeltarief is alleen van toepassing op Sim-Only aansluitingen. Dus je kunt nu eigenlijk al beginnen met het doorgeven en gebruiken van je nieuwe nummer!