Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Waarom kan ik niet uitloggen op de app?

  • 26 oktober 2017
  • 26 reacties
  • 4921 Bekeken

Badge
Sinds de laatste update kan ik niet meer uitloggen bij de app.
icon

Beste antwoord door Caspar 27 oktober 2017, 12:23

Hoi CynthiaR,

Wat jammer dat je niet meer kunt uitloggen op de app. Heb je de nieuwste versie van de app al? Probeer de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Werkt dat?

Als niet, dan zou ik ook graag willen weten of je Android of iOS hebt, en welke versie je daarvan hebt.

Groetjes,
Caspar

@Ray bedankt voor je hulp.
Bekijk originele reactie

26 reacties

Reputatie 7
Handig voor ons om te weten. Heb je Android of iOS ?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi CynthiaR,

Wat jammer dat je niet meer kunt uitloggen op de app. Heb je de nieuwste versie van de app al? Probeer de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Werkt dat?

Als niet, dan zou ik ook graag willen weten of je Android of iOS hebt, en welke versie je daarvan hebt.

Groetjes,
Caspar

@Ray bedankt voor je hulp.
Badge
Ik heb ios. Het begon met de laatste update.
Badge
Ik heb net de app er afgehaald en opnieuw geinstalleerd maar ik kan nog steeds niet uitloggen. Er is nergens een “knop” uitloggen.
Badge
Ik heb hetzelfde probleem. Er heeft een aantal weken een code gestaan die ik kon overslaan. Maar nu met laatate ios update kom ik er niet meer in. Krijg de melding: er gaat iets mis
Reputatie 7
Weet niet of de iOS versie veel verschilt met die van Android, maar als je naast je nummer op het rondje, met eventueel foto, klikt krijg je dan een menu? Daar zou het dan moeten staan. Of is dat wat er precies ontbreekt?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Als de uitlog-functie uitbreek, wil je een screenshot maken van deze pagina:



Zie je niet onderin staan 'Uitloggen'?

@ Ray, dank voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Badge



Ik heb mijn naam en telefoon nummer wel even doorgekrast.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Cynthia,

Dank voor je screenshot! Kun je op die pagina naar beneden vegen/scrollen?

Groetjes,
Jihane
Badge
Nee dat gaat juist niet.
Reputatie 7
De iPad heeft toch net als telefoon een terugknop ( < ) . Als je die vanuit het startscherm in de app eens één of een paar keer indrukt, krijg je dan niet de vraag of je wilt uitloggen?
Badge
Ipad en Iphone hebben geen terugknop. Als je de homeknop bedoelt; als je die indrukt sluit hij gelijk de app af, maar wordt je niet uitgelogd.
Bij de iphone kan je op dat ene scherm naar beneden scrollen zodat je de uitlogknop ziet. Bij de ipad kan je niet naar beneden scrollen,
Net alsof dat scherm vastgeslagen is.
Reputatie 7
Nee ik bedoel niet de homeknop. Want dan had ik wel homeknop geschreven ;)

Hoe ga je in een Iphone / ipad dan een scherm terug?
Badge
Door op iets te drukken op het scherm wat aangeeft dat je terug gaat. Dus geen standaard teruggaan knop. In de app van Simyo is dat bv een < teken boven in het scherm.
Reputatie 7
Welke iOS versie heb je op de iPad? Ik begrijp dat daar het probleem zit? Je moet minimaal 9.03 hebben.
Badge
De allernieuwste, 11.1
Reputatie 7
Aangezien het, zoals je zelf schreef, wel werkt op de Iphone zou ik eens kijken naar de instellingen op je iPad. De beeldinstellingen bijv.
Badge
Je kunt op een ipad geen beeldinstellingen doen die hier mee te maken kunnen hebben.
Op de plek waar uitloggen hoort te staan staat bij mij “Abonnement”, dus daar ergens moet het fout gaan in de app.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cynthia,

Dank voor je uitleg en reactie! Ik zal dit meteen uit gaan pluizen met degene die hierover gaat. Vind je het goed als ik hier straks (of hooguit morgen) op terugkom?

@ Ray, dank voor het meedenken! ❤

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cynthia!

Dankjewel voor je geduld 🙂 Ik heb het meteen getest met de mensen die over compatibiliteit gaan. Op de iPad werkt de Simyo App niet optimaal. Je ziet ook, in de App store, dat de Simyo App officieel geen iPad-app is. Hij werkt wel goed op de iPhone, maar op de iPad gaan er nog wat dingetjes mis. Sorry daarvoor! Je merkt over het algemeen al dat de App niet heel soepel draait op een tablet. Hierdoor is het niet mogelijk om naar beneden te scrollen, waardoor die uitlog-knop onzichtbaar is.

Mijn collega wist me ook te vertellen het er wel aan zit te komen dat de App ook compatibel is met de iPad. Dit gaat niet over een week gebeuren, maar waarschijnlijk wel over een paar maanden. Ik snap dat dat misschien teleurstellend is, maar ik wil hier wel heel eerlijk over zijn 🙂

Heb je hier nog verdere vragen over?

Groetjes,
Jihane
Badge
Ok. Bedankt voor je antwoord.
Maar voor de update had ik nooit problemen met de app op de ipad, werkte hij net zo goed als op de iphone.
Reputatie 7
Waarom staat er in de Apple store dan wel dat de app compatible is met de iPad? 🤔

Compatibiliteit: Vereist iOS 9.3 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.


Bron: https://itunes.apple.com/nl/app/mijn-simyo/id650762907
Reputatie 6
Badge +6
Om de maanden te overbruggen😁Snelkoppeling van website op beginscherm of in bladwijzer icm Sleutelhanger werkt prima!
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

@ CynthiaR, ah! Dat is wel bijzonder. Er wordt nu dus wel aan de App geknutseld om hem compatibel te maken. De tip van Ron H is daarin dan erg handig! Lukt dat zo?
@ Ray, zou hiermee bedoeld worden dat hij opgestart kan worden op al die apparaten?
@ Ron H, dankjewel voor de tip!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Hi allemaal,
@ Ray, zou hiermee bedoeld worden dat hij opgestart kan worden op al die apparaten?

Dat betekend dat je de app op een iPad kunt installeren. Als dat uit had gestaan voor de iPad, dan had CynthiaR de app niet kunnen installeren op een iPad.

Reageer