.

Beantwoord

Waarom kan ik niet uitloggen op de app?

  • 26 October 2017
  • 26 reacties
  • 5846 Bekeken

Badge
Sinds de laatste update kan ik niet meer uitloggen bij de app.
icon

Beste antwoord door Caspar 27 October 2017, 12:23

Bekijk originele reactie

26 reacties

Handig voor ons om te weten. Heb je Android of iOS ?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi CynthiaR,

Wat jammer dat je niet meer kunt uitloggen op de app. Heb je de nieuwste versie van de app al? Probeer de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Werkt dat?

Als niet, dan zou ik ook graag willen weten of je Android of iOS hebt, en welke versie je daarvan hebt.

Groetjes,
Caspar

@Ray bedankt voor je hulp.
Badge
Ik heb ios. Het begon met de laatste update.
Badge
Ik heb net de app er afgehaald en opnieuw geinstalleerd maar ik kan nog steeds niet uitloggen. Er is nergens een “knop” uitloggen.
Badge
Ik heb hetzelfde probleem. Er heeft een aantal weken een code gestaan die ik kon overslaan. Maar nu met laatate ios update kom ik er niet meer in. Krijg de melding: er gaat iets mis
Weet niet of de iOS versie veel verschilt met die van Android, maar als je naast je nummer op het rondje, met eventueel foto, klikt krijg je dan een menu? Daar zou het dan moeten staan. Of is dat wat er precies ontbreekt?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Als de uitlog-functie uitbreek, wil je een screenshot maken van deze pagina:



Zie je niet onderin staan 'Uitloggen'?

@ Ray, dank voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Badge



Ik heb mijn naam en telefoon nummer wel even doorgekrast.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Cynthia,

Dank voor je screenshot! Kun je op die pagina naar beneden vegen/scrollen?

Groetjes,
Jihane
Badge
Nee dat gaat juist niet.
De iPad heeft toch net als telefoon een terugknop ( < ) . Als je die vanuit het startscherm in de app eens één of een paar keer indrukt, krijg je dan niet de vraag of je wilt uitloggen?
Badge
Ipad en Iphone hebben geen terugknop. Als je de homeknop bedoelt; als je die indrukt sluit hij gelijk de app af, maar wordt je niet uitgelogd.
Bij de iphone kan je op dat ene scherm naar beneden scrollen zodat je de uitlogknop ziet. Bij de ipad kan je niet naar beneden scrollen,
Net alsof dat scherm vastgeslagen is.
Nee ik bedoel niet de homeknop. Want dan had ik wel homeknop geschreven ;)

Hoe ga je in een Iphone / ipad dan een scherm terug?
Badge
Door op iets te drukken op het scherm wat aangeeft dat je terug gaat. Dus geen standaard teruggaan knop. In de app van Simyo is dat bv een < teken boven in het scherm.
Welke iOS versie heb je op de iPad? Ik begrijp dat daar het probleem zit? Je moet minimaal 9.03 hebben.
Badge
De allernieuwste, 11.1
Aangezien het, zoals je zelf schreef, wel werkt op de Iphone zou ik eens kijken naar de instellingen op je iPad. De beeldinstellingen bijv.
Badge
Je kunt op een ipad geen beeldinstellingen doen die hier mee te maken kunnen hebben.
Op de plek waar uitloggen hoort te staan staat bij mij “Abonnement”, dus daar ergens moet het fout gaan in de app.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cynthia,

Dank voor je uitleg en reactie! Ik zal dit meteen uit gaan pluizen met degene die hierover gaat. Vind je het goed als ik hier straks (of hooguit morgen) op terugkom?

@ Ray, dank voor het meedenken! ❤️

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cynthia!

Dankjewel voor je geduld 🙂 Ik heb het meteen getest met de mensen die over compatibiliteit gaan. Op de iPad werkt de Simyo App niet optimaal. Je ziet ook, in de App store, dat de Simyo App officieel geen iPad-app is. Hij werkt wel goed op de iPhone, maar op de iPad gaan er nog wat dingetjes mis. Sorry daarvoor! Je merkt over het algemeen al dat de App niet heel soepel draait op een tablet. Hierdoor is het niet mogelijk om naar beneden te scrollen, waardoor die uitlog-knop onzichtbaar is.

Mijn collega wist me ook te vertellen het er wel aan zit te komen dat de App ook compatibel is met de iPad. Dit gaat niet over een week gebeuren, maar waarschijnlijk wel over een paar maanden. Ik snap dat dat misschien teleurstellend is, maar ik wil hier wel heel eerlijk over zijn 🙂

Heb je hier nog verdere vragen over?

Groetjes,
Jihane
Badge
Ok. Bedankt voor je antwoord.
Maar voor de update had ik nooit problemen met de app op de ipad, werkte hij net zo goed als op de iphone.
Waarom staat er in de Apple store dan wel dat de app compatible is met de iPad? 🤔

Compatibiliteit: Vereist iOS 9.3 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod touch.


Bron: https://itunes.apple.com/nl/app/mijn-simyo/id650762907
Reputatie 7
Badge +6
Om de maanden te overbruggen😁Snelkoppeling van website op beginscherm of in bladwijzer icm Sleutelhanger werkt prima!
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

@ CynthiaR, ah! Dat is wel bijzonder. Er wordt nu dus wel aan de App geknutseld om hem compatibel te maken. De tip van Ron H is daarin dan erg handig! Lukt dat zo?
@ Ray, zou hiermee bedoeld worden dat hij opgestart kan worden op al die apparaten?
@ Ron H, dankjewel voor de tip!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Hi allemaal,
@ Ray, zou hiermee bedoeld worden dat hij opgestart kan worden op al die apparaten?

Dat betekend dat je de app op een iPad kunt installeren. Als dat uit had gestaan voor de iPad, dan had CynthiaR de app niet kunnen installeren op een iPad.

Reageer