.

Beantwoord

Email over Lowcall ontvangen maar heb geen Lowcall meer, hoe kan dit?

  • 3 March 2016
  • 9 reacties
  • 244 Bekeken

Wij hebben al jaren geen Lowcal meer maar Simyo. Ook hebben wij geen prepaid maar "betalen wat je gebeld heb".
Dus ik begrijp het emailtje niet.
icon

Beste antwoord door Angelica 4 March 2016, 13:56

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Aawa68,

Welkom op het Simyo forum.

Waar de verwarring precies ontstaat weet ik niet. In het systeem heb je namelijk nog wel een Lowcall aansluiting. Dit wordt op 1 april omgezet naar Prepaid. Sinds wanneer denk je dat je geen Lowcall aansluiting meer hebt?

Groetjes, Angelica
Het is een oude aansluiting can lowcall die nu simyo heet. Achteraf gebruikskosten betalen vervalt en wordt prepaid. Zo is hoe ik het gegrepen heb. Nu hopen wij eigenlijk dat het een 1 april grap is, want het achteraf systeem bevalt ons super
Weet ik niet precies wat ik wel weet is dat ik geen prepaid wil.
De naam lowcall is destijds verdwenen toen simyo het heeft overgenomen. Ook wij waren toen erg blij dat we achteraf konden blijven betalen. Altijd genoeg belminuten
Begrijp ik het goed dat u mijn bellimiet van 75,- overzet in beltegoed. Houdt dat in dat u u dan 75 euro van mijn rekening gaat afschrijven? Zo ja wees daar dan in uw mail duidelijk over.
Ik heb mijn abonnement gelijk opgezegd, Ziggo geeft mij meer voor minder geld.
Reputatie 5
Badge +8
Goedemiddag allemaal,

Ten eerste welkom op het Simyo forum!

Hoewel de datum misschien anders doet vermoeden, is dit geen 1 april grap. Onze Lowcall abonnementen verdwijnen en worden omgezet in Prepaid aansluitingen.

De vraag naar Lowcall abonnementen is de laatste jaren steeds minder geworden, waardoor het voor ons helaas niet meer mogelijk is om deze abonnementsvorm te blijven aanbieden.

Als alternatief hebben wij gekozen voor Prepaid, omdat dit het meest overeenkomt met Lowcall. Als dit niet is wat je wil, kan je er als klant altijd zelf voor kiezen om over te stappen naar een Sim Only aansluiting.

@Diana B Wist je al dat je ervoor kunt ervoor kiezen om je beltegoed automatisch te laten opwaarderen wanneer je beltegoed onder een bepaald bedrag komt? Op deze manier heb je ook altijd genoeg belminuten.

@Boekje6 Wat vervelend dat de e-mail niet helemaal duidelijk is. We gaan geen €75,- van je rekening afschrijven. Je ontvangt een laatste factuur en als je tegoed hebt opgebouwd zetten wij dit om in beltegoed. Je krijgt tevens €2,50 beltegoed gratis.

@Aawa68 Heel jammer dat je hebt besloten om over te stappen. Hopelijk zien we je in de toekomst nog een keer terug bij Simyo.

Ik hoop dat ik het een en ander voor jullie heb verduidelijkt en mochten er nog vragen zijn dan kunnen jullie deze natuurlijk altijd stellen. Je kunt ook op onze FAQ pagina kijken of het antwoord op je vraag daar tussen staat.

Ik wens jullie een fijn weekend!

Groetjes,
Sean
Ha ha grappig sean,

De vraag naar lowcall abonnementen is de laatste jaren steeds minder geworden?? Jullie boden ze niet meer aan, dat lijkt me heel wat anders.
Ja ik weet dat je voor automatisch opwaarderen kunt kiezen maar dan werk je nog steeds met tegoed. Iets waarvan we blij waren dat gedonder niet te hebben

Ook wij gaan kijken naar iets anders.
Altijd erg tevreden geweest over lowcall en later simyo maar nu hebben jullie ons erg teleurgesteld
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Diana B,

Sorry voor de verwarring. Sean had wellicht ander woorden kunnen kiezen om het aan je uit te leggen. LowCall werd inderdaad niet meer aangeboden waardoor er überhaupt geen nieuwe LowCall klanten meer bij kwamen. Buiten dit zijn er ook enorm veel LowCall klanten overgestapt naar Simyo Prepaid of Simyo Sim Only. Omdat er nog maar een klein clubje klanten een LowCall aansluiting heeft, is het voor ons niet meer mogelijk om deze abonnementsvorm te blijven aanbieden :(

Ik vind het jammer dat jullie besluiten weg te gaan, maar als er een andere provider is die beter bij jullie wensen aansluit dan begrijp ik de keus. Ik hoop je in de toekomst nog terug te zien bij Simyo!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer