.

Beantwoord

Wijziging rekeningnummer

  • 24 April 2013
  • 3 reacties
  • 321 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Ik heb vorige maand een nieuw rekeningnummer ingegeven op Mijn Simyo.
Ik zou dan een activatiecode krijgen binnen enkele werkdagen, maar ik heb tot op heden nog geen code gezien. Er is ook geen €0,01 afgehouden op mijn oude, noch op mijn nieuwe bankrekeningnummer.

Hoe kan ik dit opnieuw aanvragen?
Op 'mijn simyo' krijg ik enkel het scherm waar ik de activatiecode moet invullen, maar die heb ik dus niet.

Groetjes Andy 
icon

Beste antwoord door Natascha 25 April 2013, 16:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi A.G.,

Er is op 27 maart een storting gedaan van 1 eurocent op je nieuwe rekeningnummer. In de omschrijving staat de activatiecode.
De activatiecode dien je te activeren daarna is je nieuwe rekeningnummer geactiveerd.
Klopt, ik heb de boeking om een of andere reden gemist.

Topic kan gesloten worden.

Groetjes Andy
Reputatie 5
Badge +10
Hoi A.G.,

Ok bedankt voor je terugkoppeling. Ik laat het topic open zodat andere bezoekers het juiste antwoord ook kunnen vinden.

Groetjes,

Alex

Reageer