Skip to main content
Ik heb vorige maand een nieuw rekeningnummer ingegeven op Mijn Simyo.

Ik zou dan een activatiecode krijgen binnen enkele werkdagen, maar ik heb tot op heden nog geen code gezien. Er is ook geen €0,01 afgehouden op mijn oude, noch op mijn nieuwe bankrekeningnummer.



Hoe kan ik dit opnieuw aanvragen?

Op 'mijn simyo' krijg ik enkel het scherm waar ik de activatiecode moet invullen, maar die heb ik dus niet.



Groetjes Andy 
Hoi A.G.,



Er is op 27 maart een storting gedaan van 1 eurocent op je nieuwe rekeningnummer. In de omschrijving staat de activatiecode.

De activatiecode dien je te activeren daarna is je nieuwe rekeningnummer geactiveerd.
Klopt, ik heb de boeking om een of andere reden gemist.



Topic kan gesloten worden.



Groetjes Andy
Hoi A.G.,



Ok bedankt voor je terugkoppeling. Ik laat het topic open zodat andere bezoekers het juiste antwoord ook kunnen vinden.



Groetjes,



Alex

Reageer