.

Beantwoord

Werkt Mijn Simyo op Galaxy S6 Edge Plus Duo (G9287)?


Ik kan de Mijn Simyo app niet vinden op Google Play Store.

Model Galaxy S6 Edge Plus Duo (G9287)?

Zegt: "This app is incompatible with your device."

Idees?
icon

Beste antwoord door franswon 6 April 2017, 19:39

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ruben9,

Vreemd dat de app het niet doet, hij zou moeten werken op alle Android Smartphones https://www.simyo.nl/simyo-app.

Het modelnummer wijst op origineel voor Hongkong, is dit een parallel import toestel en is de taal niet Nederlands dan kan dat de oorzaak zijn.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ruben9,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je de app niet kunt downloaden op jouw toestel. Je zegt dat je de foutmelding "This app is incompatible with your device" krijgt. Krijg je dat wanneer je de app download of kan je de app helemaal niet vinden?

Net als franswon ben ik ook benieuwd of je een buitenlands toestel hebt.

Ik hoor graag van je!

@franswon bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar
Dankje wel voor jou advies, ja ik ben net naar NL geremigreerd uit Nieuw Zeeland !

Ik heb mijn S6 Edge Plus G9287 mee genomen.

Dit model werd alleen in China and Africa geleverd, ik wou graag een duo sim en zilver.

Ik kan de app niet vinden in Play Store.

En als ik het vind in een browser:
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.simyo.mijnsimyo

Dan zegt het....



Ik heb geen rooted fone.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

Kan je de taal op Nederlands (Nederland) zetten, dan heb je kans dat je in de Play Store de app wel kunt vinden en installeren.

Ook eventueel in je Google-account!
Werke helaas niet. Vind alleen maar Mi Simyo, een of andere Chinese chat app.

Ik heb ook een S4 uit NZ die het wel doen in het Engels.

Klinkt also of de developers de android landed hebben ingesteld, en dus kan ik met deze versie het niet downloaded. Wel raar want ik kan wel mij NL bank app gebruiken en velen andere NL apps.

Sinyo, kunnen jullie dit bevestigen? Corrigeren in de volgende update?

Dank je wel !
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

Je toestel heeft waarschijnlijk een regiolock.

In dit artikel tref je meer informatie aan.
@Ruben9
Ga gewoon op de browser naar mijn Simyo (en log in) en zet dan een snelkoppeling via de instellingen op een startscherm van je telefoon.
Reputatie 7
Badge +9
Dat is een goede work-around Friesian, ik weet niet of Ruben9 nog tegen meer problemen gaat oplopen, dus als de regiolock opgelost kan worden is dat natuurlijk een betere oplossing.
Klopt franswon, maar via de snelkoppeling heb je meer mogelijkheden dan de app. Elk nadeel heb zijn voordeel. 🙂
Badge +7
Hoi Ruben9,

Wat jammer dat het instellen van een andere taal ook niet werkte! Het klopt inderdaad dat je de app niet kunt downloaden als de telefoon gekocht is in een bepaald land. Ik welk land heb je deze telefoon precies gekocht?

De ontwikkelaar van de app is aan het onderzoeken of we dit in de toekomst mogelijk kunnen maken. Tot die tijd kun je het beste de tip van Friesian opvolgen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@franswon en friesian, heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer