.

Beantwoord

Wat betekent instelling op mijn simyo?

  • 20 August 2015
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

wat betekend de instelling "internet op je mobiel in nederland" die je aan en uit kan zetten?
icon

Beste antwoord door Angela 21 August 2015, 11:47

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nastasz,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt navragen! De optie 'Internet op je mobiel Nederland', zorgt ervoor dat je een connectie kunt maken met het internet binnen de grenzen van ons kikkerlandje 🙂 Als deze optie aanstaat, is het belangrijk dat je hier een bundel voor hebt. Natuurlijk kun je ook gebruik maken van het internet zonder een databundel. Let er dan wel op dat de kosten hoog kunnen oplopen.

Als je de internetoptie besluit uit te zetten, kun je dus ook geen gebruik meer maken van internet in Nederland. Ook niet als je wel een databundel aan hebt staan. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Mijn Simyo & Mijn Simyo app'. Op deze manier houden we overzicht op het forum. Daarnaast kunnen forumleden met dezelfde vraag het antwoord makkelijker vinden :)

Groetjes,
Angela
Hoi,

Ik heb gewoon een internetbundel bij mijn sim only abonnnement van 1000mb per maand. Als ik deze instelling uit laat staan, kan ik dan geen gebruik maken van 3G netwerk, begrijp ik dat goed?
Ja omdat jij een bundel hebt moet die aanstaan anders kun je onmogelijk gebruik maken van je 1000 MB.
Dat is apart want hij staat bij mij altijd al uit en ik kan op 3g wel gewoon internetten. Hoe kan dat?
Reputatie 7
Badge +10
Dat is vreemd Nastasz! Je hoort geen gebruik te kunnen maken van internet zodra je deze optie uit hebt gezet. Ik heb het even voor je nagekeken in het systeem. Op het moment dat jij de optie uitgezet hebt, kwam er een foutmelding terecht in ons systeem. Hierdoor is het internet binnen Nederland niet volledige geblokkeerd. Dit verklaart dus direct waarom jij gebruik kunt maken van het internet. Ik heb de instellingen nu zo aangepast zoals jij ze op Mijn Simyo hebt neergezet. Dit betekent dat je nu geen gebruik meer kunt maken van het internet. Wil je dit wel, dan kun je dit zelf alsnog aanpassen op Mijn Simyo. Laat je weten of het gaat lukken?

Groetjes,
Angela

Reageer