.

Beantwoord

Waarom moet ik een beveiligingscode invoeren om de App te gebruiken?

  • 27 October 2016
  • 9 reacties
  • 206 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 9 reacties
Ik heb afgelopen zomer ook contact met jullie gehad over de simyo app op mijn smartphone. Dit is opgelost, alleen de app (sinds de vernieuwing van de app werkt dit zo) blijft vragen om een beveiligingscode. Ik heb op advies van een van jullie medewerkers steeds op annuleren/cancel geklikt, maar de app is op deze manier onbruikbaar. Ik krijg alleen een oranje scherm en ben dus verplicht om een beveiligingscode in te voeren op mijn telefoon (bij vergrendelscherm), maar dit wil ik dus niet. Alleen een code voor Simyo app zou prima zijn, maar kennelijk werkt dit niet. Heel vervelend, want ik heb op dit moment geen actueel inzicht in mijn bel-/dataverbruik. Dit moet ik steeds via mijnsimyo checken en ik heb m'n laptop niet altijd bij de hand...

Graag een oplossing?

Groetjes Joy
icon

Beste antwoord door Sean 28 October 2016, 11:00

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Joy,

Wat vervelend dat je wederom een beveiligingscode moet invoeren.

Gebruik je nog steeds Android versie 4.2.2? Zo ja, zou je dan willen kijken of het mogelijk is je Android versie te updaten?

Als dit niet kan, zou je dan de stappen die ik in dit topic heb genoemd nog een keer willen doorlopen?

Mocht dit niet de oplossing zijn, dan hoor ik het graag. Ik zal dan contact opnemen met de ontwikkelaars van de App.

Groetjes,
Sean
Badge
Hoi Sean,

Bedankt voor je reactie.

Aan mijn Android versie is niets gewijzigd, dus ik heb nog dezelfde versie. Updaten gaat m niet worden, dan neem ik aan dat ik heel veel moet gaan sleutelen aan mijn telefoon...?

Je verwijst me naar hetzelfde stappenplan als eerder, dit werkt eerst 1 keer, daarna blijf ik de melding krijgen dat ik een code in moet voeren, klik ik dan op cancel, dan krijg ik een volledig oranje scherm. Ik heb de app al een paar keer verwijderd en dit stappenplan opnieuw doorlopen, maar het blijft hetzelfde. Vandaar mijn vraag opnieuw aan jou.

Ik denk dat het zinvol is de ontwikkelaars van de App in te schakelen... ;)

Ik hoor het graag als er wat nieuws te melden is!

Groetjes Joy
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Joy,

Wat vervelend dat dit blijft gebeuren! Begrijp ik goed dat je een oranje scherm te zien krijgt zodra je op 'Cancel' klikt om een code in te voeren? Met die informatie kan ik naar de ontwikkelaars toe om voor je te controleren wat er gedaan moet worden.

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi Jihane,

Dat klopt inderdaad. De code lijkt weer een voorwaarde om verder in de app te kunnen, cancel of annuleren staat er wel, maar werkt niet...

Groetjes Joyce
Reputatie 3
Badge +1
Mijn Simyo is toch ook gewoon op je telefoon te bekijken?
Reputatie 5
Badge +8
Bedankt voor de aanvulling Joy!

Ik heb het doorgezet naar mijn collega's. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Groetjes ,
Sean

@XTF, bedankt voor het meedenken. Je kunt via je telefoon ook inloggen op Mijn Simyo, maar de App hoort natuurlijk ook te werken 😉
Badge +2
Bij mij werkt die app ook niet meer
Ik log in, dan krijg ik de melding "Geen internetverbinding, probeer het nog eens
Ik heb heb gewoon wifi aan staan thuis.

@XTF, bedankt voor het meedenken. Je kunt via je telefoon ook inloggen op Mijn Simyo, maar de App hoort natuurlijk ook te werken ;)

Klopt Sean, maar de vele losse vragen EN de vragen op de 2 aparte topics van Tiury laten zien dat er heel veel mensen zijn met problemen. EN dat is natuurlijk door de makers ongewild maar voor de gebruiker ONGEWENST !

Wanneer je bent ingelogd bijvoorbeeld op MijnSimyo zet dan een snelkoppeling daarvan op een startscherm.
En bij meer troubles voorlopig de app verwijderen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Willem47,

Wat stom dat de app geen verbinding kan maken het internet! Kan het zo zijn dat je toestel geen internetverbinding heeft? Kun je wel surfen naar websites, e-mails versturen, enzovoorts? Als dat wel lukt, maar de app niet op het internet komt, raad ik je aan om in je instellingen te kijken naar of de App wel toestemming heeft om gebruik te maken van het internet.

Anders kun je ook de App verwijderen en opnieuw installeren. Lukt het daarna wel?

@ Friesian, dat is zeker waar 🙂 Het kan handig zijn, maar in principe zou de App gewoon moeten werken.

Groetjes,
Jihane

Reageer