.

Beantwoord

Waarom lukt het niet om een ESIM te downloaden op mijn samsung s21 ultra?

• 12 June 2021
  • 9 reacties
  • 191 Bekeken

Goededag,

Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe esim gekocht en die probeer ik op mijn telefoon te zetten, alleen als ik dat probeer geeft hij aan dat ik geen verbinding heb binnen 1 seconden. Als ik dan op opnieuw proberen druk krijg ik een melding dat de app toegang wilt tot mijn euicc profiel, die toestemming geef ik dan en vervolgens blijft hij alleen maar laden en gaat niet verder. Al meerdere malen een uur aan laten staan maar er gebeurt niks. Ik snap niet wat er aan de hand is.

Hoe zou ik dit op kunnen lossen zodat ik de esim wel kan gebruiken?

icon

Beste antwoord door Tessanne 16 June 2021, 10:28

Bekijk originele reactie

9 reacties

Goedemorgen @Arnoz11 

Ik heb een melding gedaan bij webcare. Een moderator/medewerker van Simyo zal zich bij je melden wanneer het topic wordt opgepikt. 

Reputatie 7

Goedemiddag @Arnoz11 

Kun je stap voor stap vertellen hoe je esim wilt downloaden op je toestel?

Goedemiddag ik heb de mijn simyo app geinstalleerd en de stappen gevolgt wat er staat alleen op het moment dat hij bij het installeren komt gebeurt er verder niks

Hij blijft hier hangen

Reputatie 7

Goedemiddag ik heb de mijn simyo app geinstalleerd en de stappen gevolgt wat er staat alleen op het moment dat hij bij het instaleren komt gebeurt er verder niks

Ja dan zal er inderdaad even naar gekeken moeten worden door moderator. Je kan ook de app verwijderen, her-installeren en het volgens nogmaals proberen. Lukt dat ook niet dan kom ik toch weer bij die moderator uit. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Arnoz11,

Wat vervelend dat het niet lukt om de eSIM te installeren, als ik het goed begrijp blijf je dus hangen bij het screenshot die je stuurt? Welke stappen heb je wel kunnen voltooien? Welk toestel gebruik je en welke software staat er op het toestel? Heb je ook de nieuwste versie van de app? 

Groetjes,

Daisy

Ik heb de eerste 2 stappen wel kunnen doen ik weet alleen niet precies meer wat die waren ik probeer het nu al een week lang te doen. Zelf heb ik de samsung s21 ultra 5g met android versie 11. Ik heb alles geupdate wat ik kan updaten. Het icoontje dat aangeeft dat hij aan het laden is blijft wel bewegen

Reputatie 7
Badge +6

Hoi arnoz11,

En het opnieuw installeren van de app veranderd het ook niks?

Groetjes,

Daisy

Maakt geen verschil als ik weer inlog hetzelfde probleem

Reputatie 7
Badge +6

Hi Arnoz, 

Heb jij nog een simkaart in je toestel zitten? Zoja dan kun je deze er uit halen en het proces opnieuw proberen, maar dan kiezen voor 1 sim.

Mocht dit ook niet werken, dan ga ik de technische afdeling vragen om even mee te kijken. 

Laat je weten of het is gelukt? 

Groetjes,

Tessanne

Reageer