.

Beantwoord

Waarom krijg ik telkens een foutmelding wanneer ik inlog op de Mijn Simyo app?

  • 2 March 2016
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Elke keer als ik de app open en inlog krijg ik een foutmelding.
Heb de app al opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt totaal niet dus zou toch wel snel een oplossing hiervoor willen.
En niet zeggen dat de app wel goed werkt want dat doet hij dus niet en dan zal ik dit probleem niet al meerder keren hebben gemeld zonder oplossing
icon

Beste antwoord door Caspar 3 March 2016, 10:18

Bekijk originele reactie

4 reacties

+1 Een bonk ellende de nieuwe app. Met name het inloggen is een drama. Dus graag fixen!!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi sessa,

Wat onhandig dat je telkens een foutmelding krijgt!

Goed dat je de app opnieuw heb geïnstalleerd, maar jammer dat dit niet heeft geholpen. Wat voor foutmelding krijg je? En wat voor telefoon gebruik je? Hopelijk kan ik je hiermee helpen.

@ Daddy Cool; Vanwege privacy redenen moet je nu elke keer je wachtwoord invoeren. We willen de app zo veilig mogelijk hebben zodat niemand in jouw gegevens kan kijken 🆒 We hebben het wel iets makkelijker gemaakt; je kan nu een pincode instellen om daarmee in te loggen. Wist je dat al?

Groetjes, Caspar
Badge
Ik krijg alleen te zien dat er iets mis ging en dat ik het opnieuw moet proberen.het probleem is gelijk na inloggen hij kan dan niet mijn gegevens laden.
Ik net een S3 neo
Reputatie 6
Badge +10
Hoi sessa,

Bedankt voor de aanvullende informatie 🙂. Om dit op te lossen, heb ik zojuist jouw Mijn Simyo pagina gereset. Omdat ik dit heb gedaan, heb je ook per sms een nieuw wachtwoord gekregen. Wil je het eens proberen met het nieuwe wachtwoord?

Je kunt daarna het beste het wachtwoord wijzigen via Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens. Hier kun je het wachtwoord aanpassen naar eigen wens 🙂.

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. Wil je me dit laten weten?

Groetjes, Tiury

Reageer