.

Beantwoord

Waarom krijg ik errorcode 1.1 bij het overstappen naar een Sim Only abonnement?


Badge
Ik wil van mijn simyo prepaid overstappen op een sim only abonnement van simyo. Wanneer ik dit wil invoeren in mijn computer krijg ik errorcode 1.1 in mijn beeldscherm te zien. Via de app lukt het mij ook niet om over te stappen. Wat zou ik kunnen doen?
icon

Beste antwoord door RicoK 27 July 2016, 16:17

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Ik ken deze code niet. Het is wel een vaker voorkomende melding op dit forum (https://forum.simyo.nl/simkaart-86/waarom-krijg-errorcode-11-aanvraag-nieuwe-sim-32761 en https://forum.simyo.nl/simkaart-86/errorcode-11-bestellen-nieuwe-simkaart-nu-32708).

Wat je zou kunnen proberen is eens je cookies en internetgeschiedenis verwijderen.

Wat ook wellicht zou kunnen helpen is overstappen naar een andere browser als Chrome, waarop de Simyo website naar het schijnt het het beste doet..
Badge
Ik ken deze code niet. Het is wel een vaker voorkomende melding op dit forum (https://forum.simyo.nl/simkaart-86/waarom-krijg-errorcode-11-aanvraag-nieuwe-sim-32761 en https://forum.simyo.nl/simkaart-86/errorcode-11-bestellen-nieuwe-simkaart-nu-32708).

Wat je zou kunnen proberen is eens je cookies en internetgeschiedenis verwijderen.

Wat ook wellicht zou kunnen helpen is overstappen naar een andere browser als Chrome, waarop de Simyo website naar het schijnt het het beste doet..


Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb geprobeerd om via een andere browsers te werken (Chrome en Firefox). Ook heb ik mijn browsgegevens verwijderd, maar dit alles haalt jammer genoeg niks uit.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CasperS,

Wat vervelend dat er iets mis lijkt te gaan met het overstappen naar een Sim Only aansluiting! Je geeft aan dat je het met meerdere webbrowsers geprobeerd hebt. Ik raad je aan om Google Chrome te gebruiken en om (zoals RicoK al zei) je cookies te verwijderen en cache te legen. Ook kan het helpen als je een andere PC probeert 🙂

Hou je me op de hoogte?

@ RicoK: Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi CasperS,

Wat vervelend dat er iets mis lijkt te gaan met het overstappen naar een Sim Only aansluiting! Je geeft aan dat je het met meerdere webbrowsers geprobeerd hebt. Ik raad je aan om Google Chrome te gebruiken en om (zoals RicoK al zei) je cookies te verwijderen en cache te legen. Ook kan het helpen als je een andere PC probeert 🙂

Hou je me op de hoogte?

@ RicoK: Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane


Hoi Jihane,

Ik heb zojuist met twee andere toestellen geprobeerd over te stappen(via google chrome). Wederom is het niet gelukt om over te stappen op mijn gewenste Sim Only-abonnement. De error code 1.1 staat weer op het beeldscherm. Ook is mij opgevallen dat bij de tabpagina Error 500 staat, misschien hebben jullie hier iets aan.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CasperS,

Ik heb van mijn collega's bij de technische afdeling begrepen dat er kort een storing was op de website, waardoor dergelijke acties niet lukten. Intussen is het opgelost! Is het nu gelukt? En zo niet, wil je het nogmaals proberen?

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi CasperS,

Ik heb van mijn collega's bij de technische afdeling begrepen dat er kort een storing was op de website, waardoor dergelijke acties niet lukten. Intussen is het opgelost! Is het nu gelukt? En zo niet, wil je het nogmaals proberen?

Groetjes,
Jihane


Hoi Jihanne,

Sinds je bericht heb ik een paar keer opnieuw geprobeerd om over te stappen, maar zonder succes. Ik wil ondertussen graag overstappen, zou mijn abonnement eventueel handmatig samengesteld kunnen worden (maandelijks abonnement: 1000 mb met 100 belminuten per maand)?
Vooralsnog bedankt voor alle informatie en hulp.
Badge
Hoi CasperS,

Ik heb van mijn collega's bij de technische afdeling begrepen dat er kort een storing was op de website, waardoor dergelijke acties niet lukten. Intussen is het opgelost! Is het nu gelukt? En zo niet, wil je het nogmaals proberen?

Groetjes,
Jihane


Hoi Jihanne,

Ik heb nu nog eens geprobeerd om mijn abonnement om te zetten en het is dan ook eindelijk gelukt! 🙂
Ontzettend bedankt voor de moeite!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CasperS,

Wat fijn dat je ons ook op de hoogte houdt hiervan 🙂 Ik heb gelijk meegekeken en ik zie nog geen wijziging ingepland staan. Wel zie ik dat je jouw banknummer gekoppeld hebt aan jouw prepaid aansluiting. Kan het zijn dat je de overstap nu nog niet bevestigd hebt?

Je krijgt direct een e-mail te bevestiging. Zodra je deze niet hebt ontvangen, is de overstap niet volledig bevestigd en heb je alleen je banknummer gekoppeld. Kan dit kloppen? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi CasperS,

Wat fijn dat je ons ook op de hoogte houdt hiervan 🙂 Ik heb gelijk meegekeken en ik zie nog geen wijziging ingepland staan. Wel zie ik dat je jouw banknummer gekoppeld hebt aan jouw prepaid aansluiting. Kan het zijn dat je de overstap nu nog niet bevestigd hebt?

Je krijgt direct een e-mail te bevestiging. Zodra je deze niet hebt ontvangen, is de overstap niet volledig bevestigd en heb je alleen je banknummer gekoppeld. Kan dit kloppen? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Angela


Hoi Angela,

Bedankt dat je me hier nog op hebt gewezen, ik heb de overstap nu (volledig) afgerond en de bevestiging ontvangen via mijn mail. 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CasperS,

Daar zijn we voor! Goed dat je nu een bevestiging hebt gehad. Dan weet je zeker dat het helemaal goed is gegaan 🙂 Mocht je nog hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Angela

Reageer