.

Beantwoord

Waarom krijg ik een foutmelding op de App?

  • 16 April 2017
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

Badge +1
Sinds een paar dagen krijg ik telkens de melding 'Oeps, er ging iets fout' als ik op de app wil inloggen. Wat is er mis?
icon

Beste antwoord door Ray 17 April 2017, 08:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Je zou de app kunnen verwijderen waarna je hem opnieuw installeert.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Severijn,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat stom dat er iets mis lijkt te gaan met de Simyo App! Bij welke pagina krijg je dat te zien? Is het bij elke pagina, of slechts bij specifieke pagina's?

Heb je al geprobeerd je App te verwijderen en daarna opnieuw te installeren, zoals Ray suggereert? Vaak wilt dat ook een oplossing zijn 🙂

Als dat niet werkt, ben ik heel benieuwd naar welk Android-type jij hebt. Dan kan ik erachter komen wat er speelt.

Hou je me op de hoogte?

@ Ray, dank voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
Badge +1
Ik heb inderdaad de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het was bij het beginscherm. Hij doet 't weer!😉
Badge +1
PS Ik heb een I-phone 6SE.
Badge +7
Hoi Severijn,

Wat fijn dat je app weer goed werkt! Wel vreemd dat je dit op een iPhone had, meestal gebeurt dit in de Android versie van de app. Het zou ook kunnen dat je een verouderde versie van de app had. Gelukkig is het probleem nu opgelost :D

Als we je weer ergens bij kunnen helpen, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

Reageer