.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen in de Mijn Simyo App?

  • 7 November 2016
  • 5 reacties
  • 149 Bekeken

Ik kan niet inloggen op mijn simyo-app, wel via website mijn simyo. Op het forum kan in geen concreet antwoord vinden
icon

Beste antwoord door Sean 8 November 2016, 11:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi,

Het antwoord is er misschien wel, maar dan is het wel belangrijk te weten waarom je niet kunt inloggen op de app. Dus iets meer info zou geweldig zijn zodat je weer een passende oplossing kan krijgen 🙂
Mijn inloggegevens voor mijn symio op de website geven toegang. Dezelfde gegevens werken niet met de app. Ik heb ww al gereset op mijn symio, Probleem blijft. Zou het tijdelijk telefoonnummer een en ander blokkeren? Dat heb ik gellof ik bij het begin ingevoerd bij de app-versie.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi WeijkampWin,

Welkom op het Simyo forum.

Wat lastig dat je niet kunt inloggen op de Mijn Simyo App.

Als je nummer recent is overgezet, dan kun je inderdaad niet meer inloggen met het tijdelijke nummer. Ik wil je daarom adviseren om je account een keer van de app te verwijderen. Dit doe je door in het inlogscherm op Aanpassen te klikken en vervolgens op het kruisje bij je profielafbeelding. Je kunt vervolgens met je huidige nummer en nieuwe wachtwoord inloggen.

Werkt dit niet, dan wil ik je vragen de app een keer te verwijderen en opnieuw te installeren.

Ik hoor graag van je of dit is gelukt!

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt voor je hulp!
App werkt weer, idd nieuw nummer invoeren. Dank dank!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi WeijkampWim,

Dat is goed nieuws 😉 Fijn dat je weer gebruik kunt maken van de Mijn Simyo App.

Graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag.

Groetjes,
Sean

Reageer