.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn rekeningnummer en adres niet wijzigen?


  • Beginner
  • 3 reacties
Ik probeer mijn gegevens te wijzigen.
Op de een of andere manier, krijg ik niet de mogelijkheid "rekeningnummer wijzigen" te zien.
Het wijzigen van mijn adres wordt ook niet permanent veranderd.
Wat gaat er fout?
icon

Beste antwoord door Ernst 12 May 2015, 12:51

Bekijk originele reactie

13 reacties

Wis even de browser geschiedenis en Cookies. Probeer het dan nog eens.
Helaas,
Dat werkt ook niet. Heb mijn PC opnieuw opgestart. Nog steeds geen wijzigingen mogelijk. Rekeningnummer wijzigen, NIET ZICHTBAAR.
Mag ik vragen welke browser je gebruikt?

Ik heb bij mijn zelf gekeken en zie alles gewoon staan op het tabblad " Mijn gegevens".
explorer 11
Ik zie het helaas niet.
*(ook niet op mijn Ipad btw)
Wat gek dat je het dan niet ziet staan.

Probeer het eens met een andere browser anders. Ik zelf gebruik Chrome.
Heb Mozilla en Chrome al geprobeerd.
Zou het mijn virus scanner kunnen zijn?
Je kan proberen deze tijdelijk even uit te zetten maar het zou eigenlijk niet mogen.

Kun je een printscreen maken en deze plaatsen (prive gegevens even zwart maken uiteraard).
Ben namelijk benieuwd hoe het er uit ziet.
Ik heb de indruk dat de oorzaak niet bij jou maar ergens anders ligt. Vanmorgen correspondeerde de app niet meer mijn werkelijk verbruikte belminuten en Mb's. Sinds vanavond problemen met inloggen op het forum. Na inloggen blijft scherm blanco (iPad). Na het verwijderen van de getallenreeks in de adresbalk kreeg ik de webpagina van het forum wel te zien. Even afwachten denk ik zo
Morgen reageert een moderator, die regelt alles met je....geduldig wachten.
Reputatie 5
Badge +11
Hi sly, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app.

Jij maakt gebruikt van een Lowcall aansluiting, sly. En daarmee is het helaas niet mogelijk om die gegevens te wijzigen :(
Dit heeft er mee te maken dat de Lowcall Mijn Simyo anders is dan de nieuwe klanten hebben. Je ziet nadat je ingelogd bent ook een andere lay-out, toch?

Om je adres en je bankrekening toch te wijzigen (want het kán wel) vraag ik je een mail te sturen naar klantenservice@simyo.nl.
Vermeld hier dan je telefoonnummer in, je oude adres en je nieuwe adres.
Als je dan ook een kopie van je bankpas en je ID of paspoort meestuurt, word ook je rekeningnummer aangepast.

Raytje, dank je voor je assistentie!
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb de indruk dat de oorzaak niet bij jou maar ergens anders ligt. Vanmorgen correspondeerde de app niet meer mijn werkelijk verbruikte belminuten en Mb's. Sinds vanavond problemen met inloggen op het forum. Na inloggen blijft scherm blanco (iPad). Na het verwijderen van de getallenreeks in de adresbalk kreeg ik de webpagina van het forum wel te zien. Even afwachten denk ik zo

Hoi Otto.S,

Zoals in dit topic gemeld is, was er afgelopen nacht onderhoud.
Dit zal de reden geweest zijn dat je deze problemen hebt ervaren.
Ja dat wist ik niet, dat TS een low-call abo heeft.. 😃
Reputatie 6
Badge +10
Dat had je inderdaad niet kunnen ruiken, Raytje. Toch had ik het erg knap gevonden als je dit wel had gekund 😉.

Reageer