.

Beantwoord

Waar zie ik op Mijn Simyo dat ik 1000 MB heb gekregen?

  • 5 November 2016
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

Op 1 november een sms dat ik 1000 MB krijg van Simyo en nu al vijf dagen aan t wachten maar nog steeds geen ophoging.
icon

Beste antwoord door Samantha 7 November 2016, 13:47

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als deze maand je Simyaardag is, dan zou je dat moeten kunnen zien op mijn Simyo. Op het onderstaande plaatje zie je dat bij een bundel van 2000 MB 1000MB aan Simjaardag is bij gekomen. Als je al een bundel hebt, zou dat automatisch moeten werken.

Als je geen internetbundel hebt, zou het kunnen dat de instelling "Internet op je Mobiel in Nederland" uit staat op mijn Simyo (Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen)
Badge +7
Hoi Ellenohniks,

Welkom op het Simyo forum! :D

Ik vind het heel vervelend voor je dat je aan het wachten bent op de 1000 MB extra. Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en ik zie dat de 1000 MB wel aan je account zijn toegevoegd. Je kunt deze maand dus van deze 1000 MB gebruik maken. Hier hoef je je in ieder geval geen zorgen over te maken.

Als je inlogt op Mijn Simyo, kun je dan met behulp van de uitleg van Groentjuh de 1000 MB extra zien staan? Zo niet, wil je dan een printscreen hiervan sturen? Dan zoek ik voor je uit waarom je dit niet ziet. Want je 1000 MB zijn wel aan je account toegevoegd, dus dit hoort daar te staan.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Samantha

@Groentjuh Heel erg bedankt! 🙂
Helaas op mijnsimyo app is nog steeds niets toegevoegd e een screenshot kan ik op beide geadviseerde manieren niet maken (noch met twee knoppen tegelijk indrukken als met de hand vegen)
Correct!!!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ellenohniks,

Dat kan kloppen. Je zult even in je Mijn Simyo op de PC of laptop moeten inloggen. Daar zul je de 1000 MB's wel moeten zien! Kun je me laten weten of je het gevonden hebt? Zo niet, probeer dan een printscreen te maken met de knop Print Screen schuin boven de backspace knop.



Als je daarop hebt gedrukt, kan je het best het programma Paint openen en via de rechtermuisknop op 'plakken' drukken. Dan zie je daar je print screen terug, en dan kun je dit opslaan als plaatje. Kom je daar zo uit?

@CThJMiddel We hebben antwoord gegeven in jouw eigen topic. Klik hier om daar naar toe te gaan. Uiteraard ben je ook vrij om je te mengen in dit topic :D

Groetjes,
Caspar

Reageer