.

Beantwoord

Waar is de widget bij de nieuwe app?

  • 4 February 2016
  • 4 reacties
  • 273 Bekeken

De nieuwe app is mooi geworden. Ik mis helaas wel de handige widget waarmee ik mijn bel- en datategoed kan zien. Komt er nog een widget?
icon

Beste antwoord door Angela 4 February 2016, 12:08

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Andreas66,

Welkom op het Simyo Forum.

Bedankt voor je complimenten over de app 🙂 Wij zijn er ook enorm blij mee!

Dat je misschien iets mist of andere ideeën hebt over de app, kan ik goed begrijpen. Deze feedback willen we graag verzamelen zodat we kunnen kijken of we hier iets mee kunnen doen. Om dit zo overzichtelijk mogelijk te doen, hebben we hier een topic voor aangemaakt. Dit topic vind je hier.

We horen graag je tips, feedback en natuurlijk positieve punten in dat topic. Alvast bedankt voor het meedenken :)

Groetjes,
Angela
Hallo Angela,

Beetje jammer, deze verwijzing naar een ander topic zonder inhoudelijk te reageren.
Maar oke, ik heb ook in de andere topic gevraagd om de widget. Ik zag dat ik niet de enige ben die niet blij is met het verdwijnen van de widget. Hoop dat jullie dit serieus nemen.
Hoi Andreas66,

Welkom op het Simyo Forum.

Bedankt voor je complimenten over de app 🙂 Wij zijn er ook enorm blij mee!

Dat je misschien iets mist of andere ideeën hebt over de app, kan ik goed begrijpen. Deze feedback willen we graag verzamelen zodat we kunnen kijken of we hier iets mee kunnen doen. Om dit zo overzichtelijk mogelijk te doen, hebben we hier een topic voor aangemaakt. Dit topic vind je hier.

We horen graag je tips, feedback en natuurlijk positieve punten in dat topic. Alvast bedankt voor het meedenken :)

Groetjes,
Angela
Hoi Andreas66,

Welkom op het Simyo Forum.

Bedankt voor je complimenten over de app 🙂 Wij zijn er ook enorm blij mee!

Dat je misschien iets mist of andere ideeën hebt over de app, kan ik goed begrijpen. Deze feedback willen we graag verzamelen zodat we kunnen kijken of we hier iets mee kunnen doen. Om dit zo overzichtelijk mogelijk te doen, hebben we hier een topic voor aangemaakt. Dit topic vind je hier.

We horen graag je tips, feedback en natuurlijk positieve punten in dat topic. Alvast bedankt voor het meedenken :)

Groetjes,
Angela


Bij de Iphone 4 werkt deze app niet meer. Wat kunnen jullie daaraan doen?
Het is erg hinderlijk dat de app niet meer werkt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Andreas66,

Het is niet mijn bedoeling geweest om je zomaar door te verwijzen naar een ander topic. Dit heb ik gedaan omdat wij in dat topic uitgebreid antwoord geven op de meeste gegeven feedback. Hier vind je ook waarom de widget niet meer meegenomen is in de nieuwe app.

Om je persoonlijke gegevens goed te beschermen, zijn wij verplicht om je uit te loggen. Dat betekent ook dat we je verbruiksgegevens niet meer direct via een widget kunnen tonen.
Omdat we veel feedback hierover hebben ontvangen, gaan wij opzoek naar manier waarop we de widget terug kunnen brengen.


Nogmaals, het is niet mijn bedoeling geweest om jou het idee te geven dat ik niet inhoudelijk op jouw vraag wilde reageren. Ik hoop dat je iets hebt aan bovenstaande reactie.

@D35iR33, welkom op het Simyo Forum!

Het klopt dat de app niet werkt op een iPhone 4. Wij en Apple zijn op de hoogte van dit probleem. We zorgen dat dit zo snel mogelijk opgelost gaat worden. Sorry voor het ongemak!

Groetjes,
Angela

Reageer