.

Beantwoord

Voicemail uitgeschakeld, waarom is dit niet zichtbaar op Mijn Simyo?

  • 22 June 2015
  • 9 reacties
  • 287 Bekeken

Ik heb mijn voicemail uitgeschakeld via 12339. Wil op mijn simyo controleren of dit inderdaad is gebeurd, maar daar staat alleen voicemail zonder verdere aanduidingen.
Ik wil graag weten en ook zien op mijn simyo of de voicemail is uitgeschakeld.

met vriendelijke groet,

Ben
icon

Beste antwoord door Ruud 23 June 2015, 15:02

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi scsscs55,

Leuk om je weer te zien op het forum.

Op het moment dat je via 12339 je voicemail uitschakelt, kun je ervan uitgaan dat dit ook echt is gebeurd.;)
Dit is niet weer te geven op Mijn Simyo, omdat het een ander soort netwerkoptie betreft.
Wel kun je natuurlijk heel makkelijk testen of je voicemail uit staat:D

Kun je jezelf eens bellen?
Bedankt ruud,

had ik niet bij nagedacht maar inderdaad als ik via mijn vaste telefoon bel komt er geen voicemail beantwoorder meer.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi scsscs55,

Goed om te horen dat je geen voicemail bericht meer krijgt 😉. Mocht er nog iets zijn, laat het ons weten!

Groetjes, Tiury
Reputatie 3
Badge +1
Waarom kun je voicemail eigenlijk niet in en uitschakelen via Mijn Simyo?
Reputatie 7
Dat heb ik ook nooit begrepen. Het lijkt zo handig om dit net als met het aanzetten van bellen en internetten in het buitenland te kunnen doen via je Mijn Simyo.

Ben benieuwd naar de reactie van Simyo.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi XTF en RicoK,

Goede vraag! Je kunt je voicemail uitzetten door naar 12339 te bellen, en 'm weer aanzetten door naar 12331 te bellen. Simpel zat, toch? Ik snap best dat het nóg handiger zou zijn als er een aparte knop voor was, maar dat wordt nu niet ervaren als een functie die noodzakelijk is. Ik voorzie dus niet dat dit in de toekomst nog gaat gebeuren, maar mocht dat wel zo zijn, dan weet ik jullie te vinden 🙂

Hebben jullie nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Jihane,

Natuurlijk is bellen naar 12339 en 12331 reuze handig, maar deze mogelijkheid is er niet als je eenmaal in het buitenland bent. Om vanuit het buitenland voicemail aan of uit te zetten dient telefonisch contact te worden opgenomen met de klantenservice. En nu juist dat is wel weer reuze onhandig!

Ik persoonlijk ervaar het juist wel tamelijk belangrijk om dit via je Mijn Simyo te kunnen doen. En dan niet via de App, want dat zou denk ik te wel veel programmeerwerk worden, maar dan wel via Mijn Simyo.
Reputatie 3
Badge +1
maar dat wordt nu niet ervaren als een functie die noodzakelijk is.

Dat is zoiets als naar een top restaurant gaan en zeggen dat het eten eetbaar was...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi RicoK & XTF,

Het is voor ons een kleine moeite om dit mee te nemen in onze Wall of Change meetings 🙂 Bij deze heb ik jullie feedback hierover dan ook opgehangen zodat het bij de juiste personen onder de neus geschoven wordt.

Vooral het punt over het uit/aanzetten van je voicemail in het buitenland, begrijp ik heel goed. Wie weet kunnen we het alsnog mogelijk maken met deze onderbouwing. Mocht ik meer weten, dan horen jullie het als eerst ;)

Groetjes,
Angela

Reageer