.

Beantwoord

Vervangende Nano-SIM-kaart activeren niet mogelijk vanwege ontbreken optie 'Vervangen

  • 5 October 2014
  • 9 reacties
  • 663 Bekeken

Beste klantenservice,

Ik kan helaas niet verder met mijn vervangende Nano-SIMkaart omdat de optie op het instructieblad niet aanwezig is in Mijn Simyo. Ik neem aan dat het activeren dan via jullie moet verlopen.

Mijn SIMkaartnr. is xxxxxxxx

Alvast bedankt!

Mvrgr Wendelmoet
icon

Beste antwoord door Kim 7 October 2014, 13:29

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +6
Hoi Wendelmoet, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb dit even voor je nagekeken en zie inderdaad dat onze IT afdeling hier even voor je naar moet kijken.

Zodra ik hier een terugkoppeling over heb ontvangen, laat ik je dit weten!
Ik probeer mijn vervangend sim kaart te activeren maar zie geen knopje vervangend simkaart activeren...
Badge +6
Hoi Wendelmoet,

Je simkaart is geactiveerd, via e-mail heb je de pin- en pukcode ontvangen.
Deze kan je ook terugvinden op Mijn Simyo onder Mijn gegevens.

Ik hoor graag van je of alles naar behoren werkt! 🙂
Badge +6
Ik probeer mijn vervangend sim kaart te activeren maar zie geen knopje vervangend simkaart activeren...

Hoi Tamatha, welkom op het forum van Simyo!

Op jouw aansluiting zie ik zo 1,2,3 geen problemen waardoor je je vervangende simkaart niet zou kunnen activeren.

Zie je niet meteen als je inlogt op Mijn Simyo in een blauwe balk "Simkaart ontvangen? Activeer simkaart" staan?
Of onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart 'Activeer simkaart'?

Ik hoor het graag van je! 🙂
ik kan mij nano kaart ook niet activeren ?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi hanzie,

Ik zie dat je vandaag al telefonisch contact het gehad. Jammer dat je je nano simkaart op de verkeerde aansluiting had besteld. Je hebt vandaag voor het juiste 06-nummer een simkaart bestelt. Het gaat nu dus helemaal goed komen 😉

Als je nog vragen hebt, dan weet je ons op het forum te vinden.
Badge
hoe activeer mijn nano simkaart
gr henk
Reputatie 2
Badge +6
Hoi henksimons,

Ik zie dat je ook al een e-mail hebt gestuurd. Bij jou staat de optie 'activeer simkaart' er ook niet tussen?

Het is doorgezet naar onze technische afdeling. Er lijkt iets niet helemaal te werken. Je krijgt zo snel mogelijk een terugkoppeling van ons 🙂
Reputatie 2
Badge +6
Hoi henksimons,

Ik krijg net van mijn collega te horen dat het al is gelukt om de nano-simkaart te activeren. Kun je aangeven dat dit ook daadwerkelijk het geval is? :)

We horen graag van je!

Reageer