.

Beantwoord

Verbruik blijft staan op afgelopen vrijdag

  • 29 October 2012
  • 34 reacties
  • 1728 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Badge +1
Kom op simyo doe er wat aan!
Bij mij hetzelfde probleem. Echt vervelend dit. Ik heb ook pas een prepaid sim maar ik vind het maar een vaag gedoe hier allemaal!
Badge +1
Hier hetzelfde elke keer wat met die simyo pfff
Ook ik net nieuw bij Simyo en dit is een slecht begin moet ik zeggen 😞

Hiervoor 12 jaar klant bij T-Mobile geweest en nooit pronlemen gehad. Gelukkig is mijn abonnement bij Simyo per maand opzegbaar...
Ik heb exact het zelfde probleem en het is ook mijn eerste maand bij Simyo! Er staat op het forum dat het zou moeten zijn opgelost maar het is nog steeds niet actueel.
Nog steeds niet bijgewerkt en nog steeds geen reactie van Simyo. Ik bel deze maand voor het eerst met een abonnement van Simyo, hiervoor lang pre-paid. Ik vraag mij af of anderen de ervaring hebben dat het wel vaker gebeurt dat een update lang op zich laat wachten.
Waar blijft de reactie van Simyo???
Ik wilde er net over beginnen, maar de vraag was dus al gesteld. Heel vervelend zo aan het eind van de maand. Ik wil geen 31 cent gaan betalen dus ik hou de gesprekken maar wat korter en probeer 't zelf een beetje bij te houden.
Ik heb precies hetzelfde. Laatste keer bijgewerkt is op 26 oktober om 10.30 uur. Heel irritant dit, zeker zo aan het eind van de maand!!

Reageer