.

Beantwoord

Verbruik blijft staan op afgelopen vrijdag

  • 29 October 2012
  • 34 reacties
  • 1728 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hi, in mijn simyo blijft het overzicht hoeveel tegoed in minuten/sms en data ik heb hangen op afgelopen vrijdag 26 oktober. Kan dat weer bijgewerkt worden?
icon

Beste antwoord door Alex 1 November 2012, 12:54

Bekijk originele reactie

34 reacties

Ik heb precies hetzelfde. Laatste keer bijgewerkt is op 26 oktober om 10.30 uur. Heel irritant dit, zeker zo aan het eind van de maand!!
Ik wilde er net over beginnen, maar de vraag was dus al gesteld. Heel vervelend zo aan het eind van de maand. Ik wil geen 31 cent gaan betalen dus ik hou de gesprekken maar wat korter en probeer 't zelf een beetje bij te houden.
Waar blijft de reactie van Simyo???
Nog steeds niet bijgewerkt en nog steeds geen reactie van Simyo. Ik bel deze maand voor het eerst met een abonnement van Simyo, hiervoor lang pre-paid. Ik vraag mij af of anderen de ervaring hebben dat het wel vaker gebeurt dat een update lang op zich laat wachten.
Ik heb exact het zelfde probleem en het is ook mijn eerste maand bij Simyo! Er staat op het forum dat het zou moeten zijn opgelost maar het is nog steeds niet actueel.
Ook ik net nieuw bij Simyo en dit is een slecht begin moet ik zeggen 😞

Hiervoor 12 jaar klant bij T-Mobile geweest en nooit pronlemen gehad. Gelukkig is mijn abonnement bij Simyo per maand opzegbaar...
Badge +1
Hier hetzelfde elke keer wat met die simyo pfff
Bij mij hetzelfde probleem. Echt vervelend dit. Ik heb ook pas een prepaid sim maar ik vind het maar een vaag gedoe hier allemaal!
Badge +1
Kom op simyo doe er wat aan!
Dit doet simyo hoogstwaarschijnlijk expres, omdat de klanten hun verbruik niet kunnen checken neemt het aantal mensen dat boven hun bundel terecht komt groter, waardoor simyo meer verdient.
Reputatie 7
Badge +9
Dit doet simyo hoogstwaarschijnlijk expres, omdat de klanten hun verbruik niet kunnen checken neemt het aantal mensen dat boven hun bundel terecht komt groter, waardoor simyo meer verdient.
Sorry maar dit slaat werkelijk maar dan ook echt werkelijk nergens op.
Ik hoop echter dat Simyo dit probleem snel weet op te lossen want vervelend is het wel. 
Meestal reageren mods hier snel. 
Verbruik is nu bijgewerkt tot de 27e. Een dag erbij dus. Schiet nog steeds niet op. Kan iemand van Simyo misschien even reageren?

En waarom is er nog steeds geen app om je verbruik te checken? Ik moet nu op mijn telefoon naar een mobiel-onvriendelijke website surfen om dit te checken. Kinderen van 10 jaar bouwen tegenwoordig een app. Moet Simyo hier dan al een jaar mee bezig zijn...? Kom op zeg...
Badge +1
Nou me dataverbruik is geupdate beetje jammer dat het bellen nog steeds op de 26ste staat
Reputatie 7
Badge +9
@bas123: er bestaan legio apps waarmee je je verbruik kunt chequen. Ga dus niet zitten wachten op Simyo. Je hebt er die contact maken met Simyo en die vanuit jouw 'mijn Simyo' keurig en overzichtelijk de gegevens overnemen waardoor jij niet meer steeds op hun 'mobielonvriendelijke' website hoeft in te loggen. Dit laatste vind ik persoonlijk wel meevallen. Het is wat klein. Da's al.
Verder valt het voor alle kijkbuiskindertjes hier aan te raden om een of twee apps te installeren die je dataverbruik bijhouden. Er zijn er die dat prima doen en die elk verbruikt MB-tje direct registreren. Voorkomt heel wat onduidelijkheden.
Reputatie 7
Badge +9
UP î
Simyo,

Hoelang gaat het nog duren voordat de verbruikstatus weer 'up to date' is. 
Dat er een storing is geweest, dat kan, maar 4 dagen lijkt me onwaarschijnlijk. 
Graag reactie
Badge +1
Nou fijn dat jullie nerdo's verstand hebben van al die apps, maar ik heb de afgelopen 20 jaar onder een rots gelegen en heb er de ballen verstand van, dus t zou fijn zijn als die mijn simyo gewoon werkt en als simyo gewoon zou reageren binnen 24 uur zou t helemaal te gek.zijn
Reputatie 7
Badge +9
Tuttut upsie daisy, niet direct gaan schelden.
Wel even deze topic up. Mods? Wat moeten we hiermee?
@deleon Ik weiger te betalen voor zo'n app en de reviews die ik heb gezien waren ook niet zo best.

Ik wacht nog wel even af. Wel jammer dat Simyo zelf niet even reageert hier.
Badge +1
Nou is geen schelden maar verwijten maken voor iets wat ik (of bas).hadden moeten downloaden is niet reeel simyo biedt een service aan en hun moeten gewoon zorgen dat het werkt! En dan de reactie die uitblijft is ook behoorlijk irritant
Reputatie 7
Badge +9
@Bas123: wat betreft de apps ben ik niet met je eens. Die kosten je de kop niet. En bij mij doen ze hun werk i.i.g. prima.
Wat betreft het laatste: mee eens. Snap nu ook even niet goed waarom de mods hier in deze topics niet reageren, terwijl dit probleem voor veel mensen geldt.
En ja, aan een app die zijn gegevens bij Simyo vandaan haalt, heb je niet veel als er een storing bij Simyo is.
En nee, een app als My Data Manager werkt prima hoor. Krijgt in de app store prima reviews en 4 1/2 sterren van de 5.
Reputatie 7
Badge +9
@simyodaisy: als mensen nou eens via een app bijvoorbeeld hun dataverbruik in de gaten zouden houden, dan zouden hier minder mensen 'schreeuw'topics openen over dat ze hun dataverbruik niet snappen en Simyo ter verantwoording roepen, terwijl ze er maar wat op los surfen..LET WEL: ik heb het hier niet over de onverklaarbare gevallen !!! Maar in de andere gevallen gaat het echt om eigen verbruik.
In je auto, in huis....overal zijn metertjes die verbruik laten zien. Dus waarom niet een app op je foon? Nogmaals: ik raad het iedereen aan. Houd je verbruik ook zelf in de gaten! De MB's vliegen je zo om de oren.
Badge +1
@de leon ik snap je verhaal, ik surf er ook op los om zo te zeggen, maar ik hou wel in de gaten via mijn simyo of ik niet over me bundel heen ga, nu kan dat dus niet, en aangezien het nu einde vd maand is heb ik nog paar mbs ik wil niet voor verassingen komen te staan
Reputatie 7
Badge +9
En toch @SimyoDaisy raad ik je aan om een data app te nemen. Waarom? Die geeft namelijk elke keer direct aan hoeveel data je verbruikt (hebt). In 'Mijn Simyo' loop je altijd wat achter de feiten aan.....en nu er een probleem is helemaal. Ook al heb je 20 jaar onder een steen geleefd 😉, gewoon even bijv. My Data Manager downloaden. Is niks engs aan. En je hoeft niet meer steeds in te loggen.....
Aan jou de keuze. Maar ik zou zeggen, maak het jezelf gemakkelijker.

PS ik heb geen belang in welke app dan ook. Maar My Data Manager is een goede keuze.
Badge
Dit doet simyo hoogstwaarschijnlijk expres, omdat de klanten hun verbruik niet kunnen checken neemt het aantal mensen dat boven hun bundel terecht komt groter, waardoor simyo meer verdient.


klopt. ..ik zie al een paar jaar dat tegen het eind van de maand je verbruik niet up to date is...dan ga je lekker over je bundel heen en betaal je het volle pond.... tot en met 30 oktober was de stand van 27 oktober zichtbaar en nu, 31 oktober de stand van 29 oktober...Hoe moeilijk kan het zijn om je verbruik te tonen!!!!!! Slechte zaak van Simyo...verder een prima provider...

Reageer