.

Beantwoord

Site doorscrollen... hoe?

  • 29 January 2016
  • 10 reacties
  • 237 Bekeken

Op mijn scherm verdwijnt veel info die op de site staat onderaan buiten beeld. Er is nergens een knop te vinden om het beeld omhoog te halen en scrollen gaat ook niet. Ben ik nu erg onkundig?
icon

Beste antwoord door Johan@ 1 February 2016, 08:35

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Johan@,

De meeste browsers op PC/Laptop hebben aan de rechterkant een smalle grijze kolom, hier zie je een balk die je met je muis (of bij touchscreen met je vinger) kan schuiven.

Op mobiele devices is het gewoon met je vinger vegen.
Ik denk dat je teveel bent ingezoomd. ctrl knop ingedrukt houden en met je muis wiel naar je toe scrollen om uit te zoomen.
Na jullie reactie even onderzoek gedaan en nu blijkt dat het probleem zich alleen in de Mozilla browser voor doet en niet in de internet explorer browser. Dank.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Johan@,

Nou, ik zie dat franswon en Raytje je al goed geholpen hebben. Bedankt daarvoor! Heeft het geholpen om in Mozilla op ctrl - te drukken? Dan verklein je de pagina namelijk ook.

Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Estelle
Hallo Estelle, het verkleinen van de pagina heeft geen effect. Als ik op de Simyo-site kom komt heel even de scrolbalk aan de rechterzijde van het scherm tevoorschijn en verdwijnt dan weer na 1 seconde. Scrollen met het scrolwiel op de muis gaat ook niet. De site doorscrollen lukt wel door het scrolwieltje van de muis in te drukken, (dan komt dat rondje met die stip en twee pijlpuntjes tevoorschijn), en dan de muis naar boven of naar onderen bewegen.
Het zal wel aan mijn instellingen liggen tenzij anderen er ook last van hebben in Mozilla.
Groet Johan.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Johan@,

Bedankt voor je uitgebreide informatie 🙂. Dit is voor ons wel de moeite waard om even verder uit te zoeken, want de website moet natuurlijk op elke browser goed te zien zijn. Kun je misschien doorgeven welke versie je nu hebt geïnstalleerd 🙂?

Alvast bedankt!

Groetjes, Tiury
Ik heb naast Chrome ook FF en ik heb geen problemen. Het zal dus niet aan de site liggen maar aan de instellingen van de gebruiker.
Reputatie 6
Badge +10
Persoonlijk heb ik afgelopen tijden ook wat issues gehad met Firefox (32-bits), vandaar dat ik ben overgestapt naar Waterfox (64-bits) 🙂. Misschien is dat ook wel een goed advies voor jullie.

Groetjes, Tiury
Hoi Johan@,

Bedankt voor je uitgebreide informatie 🙂. Dit is voor ons wel de moeite waard om even verder uit te zoeken, want de website moet natuurlijk op elke browser goed te zien zijn. Kun je misschien doorgeven welke versie je nu hebt geïnstalleerd 🙂?

Alvast bedankt

Groetjes, Tiury


Ik heb versie 43.0.4 op de machine staan.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Johan@,

Ik heb het getest, maar niet kunnen reproduceren. Ik denk dat het komt doordat je de 'accepteer cookies' melding niet krijgt te zien of niet kan bevestigen. Heb je hier misschien een plugin voor of iets dat dit automatisch zou moeten doen? Dit zou het wel eens kunnen zijn!

Groetjes, Tiury

Reageer