.

Beantwoord

Simyo app werkt niet, wat kan ik hieraan doen?

  • 30 August 2014
  • 45 reacties
  • 1282 Bekeken


Toon eerste bericht

45 reacties

LOL......:p
Dat idee had ik ook al...
Reputatie 4
Badge +7
Mijn app doet het sinds een kwartier weer. Eerlijk is eerlijk om ook weer even te melden dat ie het weer doet. ;p

Goeder kan het niet..... 🆒


Haha  Friesian ..... Waarschijnlijk een Trojan Horse 
Mijn app doet het sinds een kwartier weer. Eerlijk is eerlijk om ook weer even te melden dat ie het weer doet. ;p

Goeder kan het niet..... 🆒
Reputatie 4
Badge +7
Mijn app doet het sinds een kwartier weer. Eerlijk is eerlijk om ook weer even te melden dat ie het weer doet. ;p
http://static.skynetblogs.be/media/10900/dyn004_original_602_465_pjpeg_2530379_0541805ed0c7b5ce89ed0dedd617f505.jpg

Hoooo, hiervan komt Friesian op zun achterste poten..... :p
Lijkt me misschien verstandig wanneer er enkele screenshots worden geplaatst, misschien dat ze voor Simyo of Insided waardevol zijn.


Friesian hè nog geen antivirus nodig.......  http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/lachen/animaatjes-lachen-5195246.gif
De app werkt bij mij ook al 2 dgn niet. En hoor het meer in m'n omgeving. Lijk me geen optie dat alle simyo klanten nieuwe app moeten installeren?!
Reputatie 4
Badge +7
Hier ist ook aan het eind van de maand, de mijne doet het ook al twee dagen niet. Kan me niet voorstellen dat het aan "iedereen" zijn telefoon ligt. Erop en eraf werkt ook niet.  Huu Friesian een antivirus?????   Hihihinnik ............
ik heb ook geen toegang tot de app,
mijn vrouw met hetzelfde abonnement kan wel gewoon haar beltegoed bekijken.
Dan kan het naar mijn mening een fout bij de software van simyo zijn, mijn advies aan Simyo/Insided controleer wat er met de app is.
Misschien dat het zinvol is om enkele screenshots te plaatsen door forumleden........

##################################

Te  snel..... 
De app erop en eraf werkt!!! Thx
Hoi. Hier 3 abbonementen en geen van alle toegang tot de app. "Sorry er ging iets mis!!!" al 24 uur??? En dit ligt dus echt niet aan de instalatie 😞
Kan wel via de web site kijken maar niet via de super app. Zoals ik al schreef elke keer aan het einde van de maand.
Is mij opgevallen dat dit probleem elke keer aan het einde van de maand is. Denk dat simyo zo probeert dat je over je bel tegoed gaat.
Toch even een vraag. Werkt bij jullie mijn simyo wel?
 Gezien het weer van tegenwoordig, en dat het te maken zal hebben met software..... Zou een antivirus niet eerder helpen? :rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9


Zal wel een probleempje van Simyo zijn.


Yep.

Dito hier.

Ik zeg me abbodement maar weer es op. :mad:
Afhankelijk van de telefoon die je hebt zou de app Call Meter 3G uitkomst kunnen bieden.
Deze registreert rechtstreeks op de telefoon (afzonderlijk) calls/sms/data. (voorkeuren instellen via linkertoets)
Geeft echt een goed beeld van verbruik.

Groet,
Friesian
Reputatie 4
Badge +8
Hier ook al sinds gisteren nada.

Heb geen zin om te verwijderen en opnieuw te installeren.

Zal wel een probleempje van Simyo zijn.
Probeer eens de app verwijderen en daarna opnieuw installeren..
Of zoals je de vraag stelt.........

Versuchen Sie mal den app zu löschen und wieder installieren, vielleicht hilft Ihnen das. 🆒

Grüsse von,
Friesian

Reageer