.

Beantwoord

Simyo app werkt niet, wat kan ik hieraan doen?

  • 30 August 2014
  • 45 reacties
  • 1282 Bekeken

Badge
Ik kan sinds gisteren niet meer inloggen op mijn Simyo app en krijg steeds de melding "Sorry, er ging even iets mis..." 


Was ist loos?
icon

Beste antwoord door Tiury 2 September 2014, 16:42

Bekijk originele reactie

45 reacties

Probeer eens de app verwijderen en daarna opnieuw installeren..
Of zoals je de vraag stelt.........

Versuchen Sie mal den app zu löschen und wieder installieren, vielleicht hilft Ihnen das. 🆒

Grüsse von,
Friesian
Reputatie 4
Badge +8
Hier ook al sinds gisteren nada.

Heb geen zin om te verwijderen en opnieuw te installeren.

Zal wel een probleempje van Simyo zijn.
Afhankelijk van de telefoon die je hebt zou de app Call Meter 3G uitkomst kunnen bieden.
Deze registreert rechtstreeks op de telefoon (afzonderlijk) calls/sms/data. (voorkeuren instellen via linkertoets)
Geeft echt een goed beeld van verbruik.

Groet,
Friesian
Reputatie 7
Badge +9


Zal wel een probleempje van Simyo zijn.


Yep.

Dito hier.

Ik zeg me abbodement maar weer es op. :mad:
 Gezien het weer van tegenwoordig, en dat het te maken zal hebben met software..... Zou een antivirus niet eerder helpen? :rolleyes:
Toch even een vraag. Werkt bij jullie mijn simyo wel?
Is mij opgevallen dat dit probleem elke keer aan het einde van de maand is. Denk dat simyo zo probeert dat je over je bel tegoed gaat.
Kan wel via de web site kijken maar niet via de super app. Zoals ik al schreef elke keer aan het einde van de maand.
Hoi. Hier 3 abbonementen en geen van alle toegang tot de app. "Sorry er ging iets mis!!!" al 24 uur??? En dit ligt dus echt niet aan de instalatie 😞
De app erop en eraf werkt!!! Thx
Dan kan het naar mijn mening een fout bij de software van simyo zijn, mijn advies aan Simyo/Insided controleer wat er met de app is.
Misschien dat het zinvol is om enkele screenshots te plaatsen door forumleden........

##################################

Te  snel..... 
ik heb ook geen toegang tot de app,
mijn vrouw met hetzelfde abonnement kan wel gewoon haar beltegoed bekijken.
Reputatie 4
Badge +7
Hier ist ook aan het eind van de maand, de mijne doet het ook al twee dagen niet. Kan me niet voorstellen dat het aan "iedereen" zijn telefoon ligt. Erop en eraf werkt ook niet.  Huu Friesian een antivirus?????   Hihihinnik ............
De app werkt bij mij ook al 2 dgn niet. En hoor het meer in m'n omgeving. Lijk me geen optie dat alle simyo klanten nieuwe app moeten installeren?!
http://static.skynetblogs.be/media/10900/dyn004_original_602_465_pjpeg_2530379_0541805ed0c7b5ce89ed0dedd617f505.jpg

Hoooo, hiervan komt Friesian op zun achterste poten..... :p
Lijkt me misschien verstandig wanneer er enkele screenshots worden geplaatst, misschien dat ze voor Simyo of Insided waardevol zijn.


Friesian hè nog geen antivirus nodig.......  http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/lachen/animaatjes-lachen-5195246.gif
Reputatie 4
Badge +7
Mijn app doet het sinds een kwartier weer. Eerlijk is eerlijk om ook weer even te melden dat ie het weer doet. ;p
Mijn app doet het sinds een kwartier weer. Eerlijk is eerlijk om ook weer even te melden dat ie het weer doet. ;p

Goeder kan het niet..... 🆒
Reputatie 4
Badge +7
Mijn app doet het sinds een kwartier weer. Eerlijk is eerlijk om ook weer even te melden dat ie het weer doet. ;p

Goeder kan het niet..... 🆒


Haha  Friesian ..... Waarschijnlijk een Trojan Horse 
Dat idee had ik ook al...
LOL......:p
Reputatie 4
Badge +7
LOL......:p


Hora m'n app doet het weer, even m'n beste fles rooiwyn openen. Stellenbosch( (Wes-Kaap) uit een goed jaar. 
LOL......:p


Hora m'n app doet het weer, even m'n beste fles rooiwyn openen. Stellenbosch( (Wes-Kaap) uit een goed jaar. 

Nog Goederderder, zou ik zeggen. 🆒
Toch eens een bezoekje aan die wijnkelder brengen........
Hier twee abonnementen en al twee dagen geen toegang tot de app. Steeds ......'sorry er ging even iets mis' ......
Op aangeven van één van de vorige forumleden de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hij doet het weer! Toch raar als alle simyo gebruikers dit steeds aan het einde van de maand moeten gaan doen, want idd deze foutmelding komt verdacht vaak aan het einde van de maand voor.
Reputatie 4
Badge +7
Hier twee abonnementen en al twee dagen geen toegang tot de app. Steeds ......'sorry er ging even iets mis' ......
Op aangeven van één van de vorige forumleden de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hij doet het weer! Toch raar als alle simyo gebruikers dit steeds aan het einde van de maand moeten gaan doen, want idd deze foutmelding komt verdacht vaak aan het einde van de maand voor.


Reken maar niet dat ze het er om doen. Ik denk aan een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Fijn voor je dat ze het allemaal weer werkt.
Wanneer het niet goed zou werken op mijn simyo, dan zou bijvoorbeeld de cookies verwijderen weleens kunnen helpen.
Maar omdat het speelt bij de app, kan dat niet de oplossing zijn.
. :) Ik weet het niet met zekerheid te zeggen. Maar naar mijn idee lijkt het er op dat de app bijgewerkt moet worden, en dat het werkt na verwijdering en opnieuw installeren.
Maar dat is mijn gedachte maar......onder voorbehoud!

Reageer