.

Beantwoord

Simyo app verbruikslijn, waar is deze?

  • 8 March 2016
  • 8 reacties
  • 209 Bekeken

Beste simyo,
Laatst heb ik de simyo app geüpdate. In de oude simyo app kon ik zien hoeveel mb's ik had gebruikt en stond er een stippellijntje waar je ongeveer zou moeten zitten qua verbruik. Dit vond ik erg handig, want als ik onder dat stippellijntje kwam, wist ik dat ik even wat rustiger aan moest doen. In de nieuwe simyo app zie ik dit niet terug. Is dit er nog wel? Zo niet, kan dit in de volgende update weer komen?
Vriendelijke groet,
Annick Lankhorst
icon

Beste antwoord door Angelica 9 March 2016, 12:25

Bekijk originele reactie

8 reacties

Helemaal mee eens, het antwoord dat het er niet uit ziet is onzin.
Ben even aan het prutsen geweest in paint en kom dan op onderstaande.
Waarom moet het zo lang duren voordat een programmeur een paar lijntjes kan zetten ?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Annickos en Benno2,

Welkom op het Simyo forum, Annickos.

Dat het verbruikslijntje als handig werd ervaren is ons duidelijk geworden. Hier hebben we van veel klanten al feedback op gekregen. Ik zal ook jullie feedback meenemen. Wie weet dat het in de volgende update toch weer terugkomt.

Als jullie nog vragen hebben, laten jullie het dan weten?

Groetjes, Angelica
Ik mis het lijntje ook! Kan ik mijn app niet onupdaten naar en oudere versie?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CccPim,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te zien dat je niet helemaal blij bent met onze vernieuwde app!

Zoals je hier hebt kunnen lezen, is het verbruikslijntje niet meer meegenomen in de nieuwe vormgeving van de app. De feedback die hierover binnenkomt wordt verzameld en geven we uiteraard door aan de juiste persoon. Wie weet kunnen we jullie blij maken in de toekomst.

Het is helaas niet mogelijk om terug te gaan naar de oude versie van de app. Sorry! Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
LIJNTJE TERUG
Ik wil ook het lijntje terug. Dit was één van de sterkste punten van de app: in één oogopslag zien hoe het staat met je verbruik. Kan ook prima in het nieuwe rondje meedraaien.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kss2,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed om te zien dat je de moeite hebt genomen om je feedback met ons te delen 🙂 Ook jouw bericht zal ik op het lijstje zetten en afleveren aan de juiste persoon. Helaas kan ik niet garanderen dat het verbruikslijntje terug gaat komen, maar we gaan hier zeker naar kijken!

Ik hoop dat je verder wel tevreden bent met onze nieuwe app! Laat je het weten als je nog vragen hebt voor ons?

Groetjes,
Angela
Badge
Welk voordeel geeft de app op de telefoon dan ? Kun je wel je verbruik zien in minuten en MB,s ?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jwbed,

Goed dat je dit komt vragen!

Je kunt zeker jouw belminuten en MB's inzien via de app. Het gaat er in dit geval alleen op het het verbruikslijntje er niet meer is. Deze gaf aan hoe ver je was in de maand en hiermee kon je dus een schatting maken hoeveel je nog kon gebruiken.

Daarnaast kun je jouw bundels wijzigen, extra MB's bijkopen, facturen bekijken en zelfs betalen via de app. Heel veel voordelen dus! Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Angela

Reageer