.

Beantwoord

Simkaart geactiveerd en mis nu al belminuten, hoe kan dat?

  • 8 May 2014
  • 2 reacties
  • 462 Bekeken

Badge +1
Hallo ik heb mijn simkaart net geactiveerd en tot mijn verbazing heb ik nog maar 77 belmin. In plaats van 100. Terwijl ik nog niets gedaan heb
icon

Beste antwoord door mmatheeuwsen 8 May 2014, 22:29

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +3
Hoi touwtje,

Klopt het dat je abonnement zojuist pas ingegaan is voor de eerste keer? Een nieuwe klant dus? Gefeliciteerd, welkom bij Simyo! ;)
Het is zo dat de eerste maand van je abonnement je abonnement naar rato in rekening wordt gebracht, en je dus ook maar een rato minuten krijgen. Dit betekend, jouw abonnement is ingegaan op 8 mei 2014 (vandaag dus.. ;)). Dan betaal je ook maar een kleiner deel van je abonnementskosten, en krijg je dus minder minuten voor deze maand.

Lees er hier meer over: http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/waarom-krijg-ik-niet-alle-minutenmbs-23853901.

Vanaf volgende maand zul je de volledige bundel gewoon ontvangen! 

Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord! 

Groetjes, Mike.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi touwtje,

Ik heb echt nul toevoegingen op het antwoord van mmatheeuwsen 🙂 Bedankt daarvoor!

De link van mmatheeuwsen werkt alleen niet bij mij... Volgens mij wil je hierheen doorverwijzen 🙂 (Ik denk dat je het puntje aan het eind van je link weg moet halen) ;)

Je krijgt naar rato belminuten en daar betaal je ook naar. Vanaf de eerste van de nieuwe maand heb je wel je volledige bundel 🙂

Reageer