.

Beantwoord

Simkaart deblokkeren op Mijn Simyo

  • 7 April 2014
  • 9 reacties
  • 2443 Bekeken

Badge
Goedendag,

Kunnen jullie mijn simkaart weer deblokkeren ? Deze heb ik geblokkeerd omdat ik hem kwijt was, maar heb m weer gevonden.

Alvast bedankt,

Alex
icon

Beste antwoord door Dries 8 April 2014, 15:27

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Mesjokke,

Welkom op het forum :)

Wat fijn dat je je telefoon hebt teruggevonden! Wat ook fijn is, is dat klanten vanaf vandaag hun eigen simkaart kunnen deblokkeren op Mijn Simyo :)

Ga naar Mijn Simyo => Mijn Instellingen en Simkaart => Deblokkeren simkaart.

Zou je willen laten weten als je dat is gelukt?
Hallo,
Ongeveer een half jaar geleden is mijn mobiel gestolen en toen heb ik direct mijn simkaart geblokkeerd.
Nu kreeg ik een melding dat ik hem moest deblokkeren als ik mijn nummer wil behouden.
Alleen ik ben naar mijn instellingen gegaan en ik kan nergens het kopje "deblokkeren simkaart" vinden.
Kunt u mij hierbij helpen?

mvg Kelly
Hoi mijn simkaart is nog geblokkeerd. kan iemand die onblokkeren?
Badge +6
Hallo,
Ongeveer een half jaar geleden is mijn mobiel gestolen en toen heb ik direct mijn simkaart geblokkeerd.
Nu kreeg ik een melding dat ik hem moest deblokkeren als ik mijn nummer wil behouden.
Alleen ik ben naar mijn instellingen gegaan en ik kan nergens het kopje "deblokkeren simkaart" vinden.
Kunt u mij hierbij helpen?

mvg Kelly


Hoi kellycharmaine, welkom op het forum!

Ik heb zojuist je simkaart voor je gedeblokkeerd 🙂
Badge +6
Hoi mijn simkaart is nog geblokkeerd. kan iemand die onblokkeren?

Hoi morealin, ook welkom op het forum! :)

Ik zie dat je gisteren je vervangende simkaart hebt geactiveerd en zie eigenlijk zo 1,2,3 geen problemen om 'm te gebruiken, maar zie nog geen verbruik terug. Werkt je aansluiting inmiddels wel?

Ik hoor het graag van je! 🙂
Hallo,
Bedankt voor het activeren van mijn simkaart.
Ik wilde net een nieuwe aanvragen alleen ik krijg nu een melding dat ik al een simkaart heb besteld.
Dat had ik inderdaad een half jaar geleden gedaan alleen die is gestolen geraakt.
Ik weet nu niet hoe ik aan een nieuwe simkaart kom.

Groetjes Kelly
Badge +8
Hoi kellycharmaine,

Ik snap het, de simkaart die we nu hebben gedeblokkeerd, die was gestolen, toch?
Nu heb je een bericht gehad dat je bijna een half jaar niks hebt verbruikt en vragen we je een belletje te plegen of een sms te versturen. Gelukkig kun je dit ook vanaf de website doen. Je gaat dan naar Mijn Simyo en dan naar het tabblad Sms versturen. Dan heb je dat alvast gehad. ;)
Ik heb je nu een nieuwe simkaart toegestuurd. Die heb je als het goed is binnen 2 werkdagen in huis. Dan kun je ook weer op de normale manier gebruik maken van je aansluiting.

Groetjes,
Charlene
Hallo, 

Een tijdje geleden ben ik mijn mobiel kwijt geraakt waardoor ik een nieuwe simkaart heb aangevraagt en de oude heb geblokkeerd. 
Nu heb ik mijn oude mobiel weer terug gevonden en ben verder gegaan met mijn nieuwe simkaart omdat de oude was geblokkeerd. 
Helaas heb ik nu de pech dat mijn mobiel tijdens het fietsen uit me zak is gevallen OP het spoor waardoor me mobiel is overreden door een trein! 
Nu heb ik dus me oude simkaart nog en hoop dat ik die kan deblokeren zodat ik die kan gebruiken maar er staat nergens een knopje bij mijn simyo om het te kunnen deblokeren daarom is me vraag wat moet ik nu doen? 

Gr. Kristie dofferhoff 
Reputatie 2
Badge +6
Hoi peterd12,

Wat ontzettend naar van je telefoon! Had je je telefoon toevallig verzekerd?

Je oude simkaart werkt niet meer en die kunnen we ook niet meer werkend krijgen. Als je namelijk je nieuwe, vervangende simkaart activeert dan werkt je oude niet meer. Er zit dus niets anders op dan dat je weer een nieuwe vervangende simkaart bestelt op Mijn Simyo.

Ik begrijp dat je al een andere telefoon hebt. Als je goedkoop een nieuwe telefoon wil, zou je eens een kijkje kunnen nemen in onze telefoonshop. Als klant van Simyo krijg je ook nog eens 10% korting.

Reageer