Wie ziet wat er niet klopt?. Simyo graag correctie :)
Helaas kun je er niks mee winnen.. 😛
Bladzijde 1 / 1
Als je erbij zet wat het spelletje is dan hoeft dat niet meer geraden te worden want dat is dan al verraden.
Of zeg ik nu iets geks? :?:P
Of zeg ik nu iets geks? :?:P
Heb inmiddels begrepen dat men er mee bezig is. Of het bij meerdere klanten zo is weet ik niet, op 1 na.
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/verbruik-mijn-simyo-niet-goed-weergeven-39613/index1.html#post170847
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/verbruik-mijn-simyo-niet-goed-weergeven-39613/index1.html#post170847
Ray, als voor jouw de maandkosten net zo hoog (0 MB) zouden zijn dan zou dat best wel sympathiek zijn van Simyo, vindt je ook niet? Laten we zeggen een simyaar lang. 😛 i.p.v simyaardag. 😉 :P::8
Hoi Ray,
Ontzettend vervelend dat je overzicht op de App niet klopt!
Op dit moment zijn wij hiervan op de hoogte. Onze App ontwikkelaars zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Bedankt voor je oplettendheid! :$
@ Friesian, zo gul zijn we. :P
Groetjes,
Asma
Ontzettend vervelend dat je overzicht op de App niet klopt!
Op dit moment zijn wij hiervan op de hoogte. Onze App ontwikkelaars zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Bedankt voor je oplettendheid! :$
@ Friesian, zo gul zijn we. :P
Groetjes,
Asma
Ontzettend vervelend dat je overzicht op de App niet klopt!
Groetjes,
Asma
Niet alleen op de app, ook de webbased versie klopt niet.
Is er trouwens een update?
Helaas nog niet Ray! Het probleem is intussen bekend en er wordt aan gewerkt. Het verbruik in de balkjes wordt nog steeds vertraagd verwerkt. Ze zijn achter de oorzaak en doen nu hun best om dit op te lossen. We houden je op de hoogte 🙂
Ik had het begrepen van een zekere dame 😉
Oh oh, al die dames ook die jou informeren. Je bent populair Ray 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.