.

Beantwoord

Overstappen van Simyo prepaid naar Sim Only, hoe doe ik dat?

  • 1 September 2014
  • 5 reacties
  • 919 Bekeken

Ik vind op de faq dat dat zo zou moeten:
Log eerst in met je Simyo Prepaid gegevens. Vervolgens kun je via het tabblad overzicht kiezen voor de optie 'overstappen naar Simyo abonnement'. Je Simyo Prepaid zal binnen twee werkdagen worden overgezet naar een Simyo Sim Only met nummerbehoud.

Maar hoe ik ook kijk, ik zie dat nergens staan. Wat zie ik over het hoofd?
icon

Beste antwoord door Naomi 3 September 2014, 12:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi i.maculinea 🙂, leuk om je op het Simyo forum te zien.

Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Mijn Simyo, zodat andere forumgebruikers je vraag ook sneller vinden :)

Het is mogelijk om over te stappen naar een abonnement. Je hebt je vraag ook per e-mail gestuurd. Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen via e-mail 🙂 Doordat je een oud Lowcall account hebt, staat er geen overstapbutton op Mijn Simyo. Je kan via onze website www.simyo.nl een nieuwe bestelling plaatsen met nummerbehoud. Op deze manier wordt je nummer overgezet naar een abonnement.

Wil je mij laten weten of het je lukt met de gestuurde instructies?
Dank voor je hulp, echter dat heb ik al geprobeerd. Als ik aangeef dat ik nummerbehoud wil (en dat is belangrijk), dan krijg ik de melding: 'Het is niet mogelijk om van Simyo Prepaid naar Simyo Sim Only over te stappen via dit formulier. Stap over naar Sim Only via Mijn Simyo.' En dan ben ik weer terug bij af. Ik hoop dat er wel een oplossing is.
Badge +6
Hoi i.maculinea,

In jouw geval mag je die foutmelding negeren en gewoon de aanvraag invullen voor Nummerbehoud invullen.
Vervolgens kan je op 'mijn gegevens invullen' klikken en de bestelling verder voltooien :)

Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Ok, dank je. Ik heb het allemaal ingevuld, het leek goed te gaan. Ik ga ervanuit dat het nummer zo behouden zal bljiven. Ik wacht het nu allemaal even af.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi i.maculinea,

Dat is mooi, dan zou het nu helemaal goed moeten komen 😃 Als je nog andere vragen hebt, dan helpen we je graag verder!

Reageer