Echter heb ik momenteel nog een 'oude' 100 min/SMS bundel die €3 per maand kost, via de Mijn Simyo App kan ik die gewoon aanhouden en wordt het totaal bedrag €18 p/maand, en hierbij heb ik mijn contractsduur dan niet aangepast.
Maar als ik online op Mijn Simyo dezelfde aanpassingen maak in mijn bundels dan is het niet mogelijk om m'n oude 100 min/SMS van €3 p/maand te behouden, die gaat direct naar €4 p/maand, het totaal wordt dan €19 p/maand, behalve als ik mijn contractsduur met een jaar ga verlengen dan is het wel de €18 p/maand. Een jaar verlenging zie ik momenteel niet zo zitten, zeker als het niet echt een goede korting of iets dergelijks oplevert.
Kan iemand mij uitleggen waarom dit verschil aanwezig is tussen de Mijn Simyo App & de Mijn Simyo website.
Het lijkt me in mijn geval voordeliger om aanpassingen in m'n bundels voorlopig maar in de Mijn Simyo App in te voeren? Want hierbij zijn 'oude' bundels wel beschikbaar en hoeft mijn contract niet verlengd te worden. Aantal screenshots toegevoegd ter verduidelijking.
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie