.

Beantwoord

Oude bundel houden, waarom is het tarief op Mijn Simyo app anders dan op Mijn Simyo pagina?

  • 2 April 2015
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik wil mogelijk m'n internet bundel verhogen van 500MB naar 1000MB, en ook een maandje 4G uitproberen.

Echter heb ik momenteel nog een 'oude' 100 min/SMS bundel die €3 per maand kost, via de Mijn Simyo App kan ik die gewoon aanhouden en wordt het totaal bedrag €18 p/maand, en hierbij heb ik mijn contractsduur dan niet aangepast.

Maar als ik online op Mijn Simyo dezelfde aanpassingen maak in mijn bundels dan is het niet mogelijk om m'n oude 100 min/SMS van €3 p/maand te behouden, die gaat direct naar €4 p/maand, het totaal wordt dan €19 p/maand, behalve als ik mijn contractsduur met een jaar ga verlengen dan is het wel de €18 p/maand. Een jaar verlenging zie ik momenteel niet zo zitten, zeker als het niet echt een goede korting of iets dergelijks oplevert.

Kan iemand mij uitleggen waarom dit verschil aanwezig is tussen de Mijn Simyo App & de Mijn Simyo website.

Het lijkt me in mijn geval voordeliger om aanpassingen in m'n bundels voorlopig maar in de Mijn Simyo App in te voeren? Want hierbij zijn 'oude' bundels wel beschikbaar en hoeft mijn contract niet verlengd te worden. Aantal screenshots toegevoegd ter verduidelijking.
icon

Beste antwoord door Charlene 13 April 2015, 18:25

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jeroen,

Je topic heb ik verplaatst naar Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Stel dat andere forumgebruikers ook een soortgelijke vraag hebben, dan kunnen ze je topic sneller vinden.

Erg fijn dat je het zo uitgebreid uitlegt 🙂 Ook bedankt voor je printscreens! Ik ga er voor zorgen dat er goed naar wordt gekeken. Een verschil in de Mijn Simyo app en op de Mijn Simyo pagina hoort er natuurlijk niet te zijn.

Ik geef het aan je door wanneer ik hier meer over weet 😳
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jeroen06, even een update!

Onze IT-guys zijn in je Mijn Simyo omgeving gedoken en uitgezocht hoe dit precies komt. De boosdoener is echter nog niet gevonden. We willen je uiteraard verzoeken om je bundel via de Mijn Simyo app te wijzigen, mocht je dit willen. In de tussentijd blijven wij onderzoeken waar dit aan ligt en gaan we een oplossing vinden 🙂.

Groetjes, Tiury
Reputatie 1
Badge
Ik heb nog eens even gekeken, en denk dat ik al weet wat het probleem is.

Zodra ik inlog op de Mijn Simyo website krijg ik direct bovenaan een balk te zien met een bericht dat ik eventueel zou kunnen verlengen (zie 1e bijlage).

Als ik vervolgens op de 'Bekijk hier de bundels' link klik veranderen de bundels, en zodra ik dan klik op de knop '1jaar t/m' krijg ik vervolgens te zien dat m'n 100min/sms bundel €4 is geworden (zie 2e bijlage). Het is dan niet meer mogelijk om terug te gaan naar de oude €3 bundel.

In de normale situatie hoort het er uit te zien zoals op bijlage 3 (dan heb ik niet op die link bovenaan geklikt), hierbij is mijn oude bundel actief, maar het ziet er wel verwarrend uit omdat er niet echt een bel/sms bundel geselecteerd lijkt, dit komt omdat er geen aparte knop is met de oude bundel is zoals in de App. Dat zou mogelijk een verbeterpuntje kunnen zijn 😃
Badge +8
Hoi jeroen06,

Ja, wat jammer dat ik je topic nu pas zie! Je moet gewoon geen belbundel aanklikken, dan is er niks aan de hand :)
Als je geen belbundel kiest, houd je de bundel die je hebt. Dat staat er wel, wat je hebt, maar erboven geschreven. Daar kijk je inderdaad makkelijk overheen.
Blijkbaar kiest Mijn Simyo ervoor automatisch een belbundel te selecteren als je de blauwe balk aanklikt. En dat is in jouw geval helemaal niet zo handig. Zeker omdat je de bundel niet weer 'uit'
kunt klikken.
Op de app had je geen blauwe balk, dus ging het wel meteen goed :)

Gelukkig weten we nu waar de verwarring vandaan kwam. Ik ga ook kijken wat we daar voor andere klanten aan kunnen doen.

Bedankt dat je het nog liet weten!

Groetjes,
Charlene

Reageer