.

Beantwoord

Ontevreden over website en service

  • 29 November 2013
  • 8 reacties
  • 547 Bekeken

Badge
Registreren forum:

Gebruikersnaam minder als 3 tekens,het waren er 6

Raar dat databundel van 7.50 euro naar 7 euro niet automatisch gewijzigd wordt.
Kan niets wijzigen in mijn simyo krijg error 500.
Kan alles invullen en wijzigen per 1 december tot de laatste stap bevestigen en dan komt error 500.

Klantenservice kan en wil niet helpen.

Geen beste beurt Simyo denk aan jullie kreet Baas etc.

Dit alles met win 8.1
icon

Beste antwoord door Charlene 2 December 2013, 15:57

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
Registreren forum:

Gebruikersnaam minder als 3 tekens,het waren er 6

Raar dat databundel van 7.50 euro naar 7 euro niet automatisch gewijzigd wordt.
Kan niets wijzigen in mijn simyo krijg error 500.
Kan alles invullen en wijzigen per 1 december tot de laatste stap bevestigen en dan komt error 500.

Klantenservice kan en wil niet helpen.

Geen beste beurt Simyo denk aan jullie kreet Baas etc.

Dit alles met win 8.1


Ook de mobiele website is onbereikbaar op dit moment.
Nog een vraag over de service wanneer komt nu toch eens de WP app.
Badge +1
Hallo Simmie,

Het is nog onduidelijk wanneer de WP app komt. Schijnbaar loopt niet alles vlekkeloos rondom de lancering en is deze daarom nog niet beschikbaar. De mobiele website is voor mij gewoon bereikbaar dus wat dat betreft kan ik je niet verder helpen.

Voor de overige problemen van technische aart kan je het beste een antwoord van Simyo afwachten.

Op welke manier heb je de klantenservice gecontacteerd? Ik vind het bijzonder dat je aangeeft dat ze niet kunnen en willen helpen. Dat is toch een degelijk verschil.
Reputatie 7
Badge +9
Het veranderen van de bundel zou 5 dagen voor het einde van de maand moeten gebeuren. Misschien dat daar een probleem zit.
Badge
Mijn indruk is na wat ook andere ervaringen van de laatste tijd,dat de klantenservice niet meer is wat het was.

U gaat ook niet in, op het feit, dat na minimaal 5 keer inloggen error 500 blijft verschijnen.

Natuurlijk hang ik dan niet meteen aan de telefoon maar verwacht ik dat dit z.s.m. opgelost word.
En als ik dan de klantenservice bel, verwacht ik een persoon die meedenkt, en een oplossing aandraagt.

Waarom wordt de prijsverlaging niet automatisch doorgevoerd?

Kijkt u ook eens wanneer de WP app al belooft is.

In het kort Simyo is niet meer zoals ik gewend was.
Heel erg jammer.
Reputatie 7
Badge +9
ik ben gewoon ook gewoon klant(forum expert = klant, die zijn ervaring en opgebouwde kennis gebruikt om andere te helpen.) De moderatoren zijn de simyo medewerkers. Dat kleine ploegje werkt met hart en ziel om klanten te helpen, maar werken ook geen 24uur per dag voor de baas. 17 uur geleden postte je. Dat is gisteren om tussen 16:00 en 17:00. De kans is groot, dat je pas maandag antwoordt krijgt van een moderator.
Badge
Dat begrijp ik nu.
Was in verwarring door forumexpert.

Nu Ontopic:
Deze reactie had hier niet gestaan als ik een goed antwoord van de klantenservice had gehad.
En dit gaat niet alleen over het lataste contact zoals je begrijpt.

Nogmaals tot enkele maanden geleden was ik zeer tevreden over Simyo.
Reputatie 3
Badge +9
Ik weet zeker dat na het weekend een Simyo medewerker je error 500 probleem gaat oplossen.
Waarschijnlijk kan niet iedere klantenservice medewerker zomaar een persoonlijk website kan aanpassen bij een fout.

p.s. welke issues spelen er nog meer uit het verleden. Misschien kunnen we daar ook eens naar kijken.
Badge +8
Registreren forum:

Gebruikersnaam minder als 3 tekens,het waren er 6

Raar dat databundel van 7.50 euro naar 7 euro niet automatisch gewijzigd wordt.
Kan niets wijzigen in mijn simyo krijg error 500.
Kan alles invullen en wijzigen per 1 december tot de laatste stap bevestigen en dan komt error 500.

Klantenservice kan en wil niet helpen.

Geen beste beurt Simyo denk aan jullie kreet Baas etc.

Dit alles met win 8.1


Hoi Simmie,

Met je gebruikersnaam is het goedgekomen, zie ik. Als je wilt dat ik daar nog naar kijk, kun je dan iets meer uitleg geven wat er mis ging?
Wij mogen als Simyo jouw tarieven niet aanpassen. Of dat nu naar beneden of naar boven is. Je bent met een bepaald tarief akkoord gegaan, en tot je dat wijzigt, mogen wij dat niet zomaar aanpassen. Wanneer een bundel voor een andere prijs wordt aangeboden, kun je er zelf voor kiezen om je bundel daarnaar te wijzigen. Het is namelijk niet voor iedereen altijd voordeliger. Ligt er maar aan tegen welk tarief je nu je bundels hebt.
Bundelwijzigingen kun je doorgeven tot de 25ste van de maand. daarna is het voor een maand erna. En kun je ook inderdaad een error krijgen, omdat de abonnementskosten voor de volgende maand al op de factuur worden gezet.

Wanneer heb je contact gehad met onze klantenservice hierover? Een bundelwijziging voor december doorgegeven na de 25ste, kan ook de klantenservice helaas niet in orde maken. Maar omdat je zegt: kan en wil niet helpen, ben ik toch benieuwd naar wat je hebt ervaren.
Ook de mobiele website is onbereikbaar op dit moment.
Nog een vraag over de service wanneer komt nu toch eens de WP app.


De Windows app is er eindelijk. Hier kun je hem vinden.Dat begrijp ik nu.
Was in verwarring door forumexpert.

Nu Ontopic:
Deze reactie had hier niet gestaan als ik een goed antwoord van de klantenservice had gehad.
En dit gaat niet alleen over het lataste contact zoals je begrijpt.

Nogmaals tot enkele maanden geleden was ik zeer tevreden over Simyo.


Je eerdere contact met de klantenservice heb ik terug gevonden. Daar is je iets toegezegd, wat eigenlijk niet mogelijk is. Dat is toen omdat het is toegezegd, ook uitgevoerd. Ik vind het jammer dat je onze flexibele houding daarin niet zo hebt ervaren.
Simyo denkt graag mee naar een oplossing, helaas is niet alles wat gevraagd wordt technisch mogelijk.

Naar je laatste contact kijk ik graag nog even, dus als je daar de datum en tijd nog van hebt?
Ik hoop dat ik zo een antwoord heb gegeven op je vragen.

Groetjes,
Charlene

Reageer