Beste antwoord door Ali
Bekijk originele reactieOnderhoud aan de website?
Hoe lang gaat het onderhoud duren? Ik wil graag mijn nieuwe prepaid internetbundel bestellen voor aankomende maand, en ga vanmiddag op vakantie..... zonder laptopje.... iemand een antwoord?
Hallo, kan niet op portal. Wat is er aan de hand?
Hoi ampie85,
Gisterochtend was Mijn Simyo even niet bereikbaar. Dit was net na 9:00 verholpen.
Ik zie dat er bij jou iets anders speelt. Door een of andere reden kan je niet inloggen op Mijn Simyo. De wachtwoorden die je zelf en via de klantenservice hebt opgevraagd worden werken niet 😞
Onze IT afdeling is druk bezig om dit te verhelpen. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer dit verholpen is. We hopen natuurlijk zo snel mogelijk zodat jij de internetbundel kan aanvragen.
Hallo, kan niet op portal. Wat is er aan de hand?
Hoi LoCo90,
Wij hebben de Mijn Simyo omgeving vernieuwd. Daardoor was gisteren Mijn Simyo tijdelijk niet bereikbaar. De webpagina werkt sinds gisterochtend weer.
Gisterochtend was Mijn Simyo even niet bereikbaar. Dit was net na 9:00 verholpen.
Ik zie dat er bij jou iets anders speelt. Door een of andere reden kan je niet inloggen op Mijn Simyo. De wachtwoorden die je zelf en via de klantenservice hebt opgevraagd worden werken niet 😞
Onze IT afdeling is druk bezig om dit te verhelpen. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer dit verholpen is. We hopen natuurlijk zo snel mogelijk zodat jij de internetbundel kan aanvragen.
Hoi LoCo90,
Wij hebben de Mijn Simyo omgeving vernieuwd. Daardoor was gisteren Mijn Simyo tijdelijk niet bereikbaar. De webpagina werkt sinds gisterochtend weer.
Gisterochtend was Mijn Simyo even niet bereikbaar. Dit was net na 9:00 verholpen.
Ik zie dat er bij jou iets anders speelt. Door een of andere reden kan je niet inloggen op Mijn Simyo. De wachtwoorden die je zelf en via de klantenservice hebt opgevraagd worden werken niet 😞
Onze IT afdeling is druk bezig om dit te verhelpen. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer dit verholpen is. We hopen natuurlijk zo snel mogelijk zodat jij de internetbundel kan aanvragen.
Hoi LoCo90,
Wij hebben de Mijn Simyo omgeving vernieuwd. Daardoor was gisteren Mijn Simyo tijdelijk niet bereikbaar. De webpagina werkt sinds gisterochtend weer.
Ik vind het er beter uitzien dan eerst top dit echt!
is dit ook een indicatie dat de app van mijn simyo binnenkort een updat krijgt of kunnen jullie hier over nog niks mededelen?
Mvg:)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.