.

Beantwoord

Meerdere telefoonnummers beheren

  • 2 August 2017
  • 7 reacties
  • 274 Bekeken

Is het niet mogelijk om meerdere telefoon nummers in 1 overzicht te kunnen bekijken zonder voor elk nummer opnieuw in te loggen. Wij zijn thuis met z'n vieren en hebben allemaal en simyo bundel.
icon

Beste antwoord door franswon 2 August 2017, 16:41

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Basman,

Dit is jammer genoeg niet mogelijk omdat je momenteel maar ingelogd kunt zijn met 1 nummer.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Basman,

Welkom op het Forum!

Wat leuk dat je meerdere aansluitingen bij ons hebt. Ik kan mij goed voorstellen dat jij één overzicht wilt hebben met alle aansluiting.

Ik zie dat Franswon je hier al bij heeft geholpen, want helaas is dat niet mogelijk. Elke aansluiting krijgt automatisch een eigen inlogcode. Wel kun je via de App tot vijf accounts aanmelden, zodat je makkelijk kunt schakelen tussen de verschillende aansluitingen.

Gaat het lukken zo? :$

@ Franswon, bedankt!

Groetjes,
Asma
Hallo Asma, hoe kan ik de andere accounts aanmelden in de app.
Groet Basman
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Basman,

Je moet uitloggen vanuit de app, niet afsluiten!, nu zie je jouw account en daarnaast een + teken, klik op het plusteken, vul 06 nummer en wachtwoord in daarna inloggen, hierna kan je weer uitloggen en eventueel nog een account toevoegen. Wil je een standaard account... heel eenvoudig, voor inloggen een vinkje zetten bij Ingelogd blijven.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Basman,

Ik zie dat Franswon je de juiste instructies heeft gegeven om meerdere accounts toe te voegen.

Kun je ons laten weten of het inmiddels is gelukt?

@ Franswon, bedankt!

Groetjes,
Asma
Ja het is gelukt. Frans bedankt voor de tip en voor de snelle reacties.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Basman,

Super! Dank je wel voor je terugkoppeling. We vinden het altijd fijn om te horen of de oplossingen ook daadwerkelijk helpen 🙂 Franswon was er snel bij en heeft je goed verder kunnen helpen. Mocht je nog eens vragen hebben, dan zien we je graag terug op ons forum.

@Frans, je bent een topper!

Groetjes,
Angela

Reageer